/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Muse problemer i Windows XP
Fra : jeppeft
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 10-01-02 13:53

Hej allesammen

Jeg installerede Windows XP i tirsdags, og det kørte perfekt, men...
Da jeg havde installeret det medfølgene program til min mus (Genius NetScroll Optical, se mere på http://www.kye.co.uk/Product%20Pages/Netoptical.htm), så jeg kunne bruge de to ekstra knapper på siden af musen, virkede musen ikke. Det fandt jeg bare først ud af efter jeg havde genstartet computeren. Så problemet er nu at jeg ikke kan bruge min comp fordi jeg ikke kan logge ind når jeg har startet den op.
Er der nogle der kender en måde man kan starte Windows XP op, uden at den indlæser programmet ?

Hilsen Jeppe

P.S. Jeg har fundet en opdatering af programmet der er kompatibelt med XP, så det er bare det at jeg ikke kan komme ind og installere opdateringen.

Kommentar
Fra : jeppeft

Dato : 10-01-02 14:57

Jeg vil vente med at give dig pointene til efter weekenden, fordi det er først der jeg kan komme til min computer igen. Så jeg vil gerne modtage flere forslag, fordi jeg mener at tastaturet er helt dødt når den er startet op.

Hilsen Jeppe

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 10-01-02 15:34

Det forstår jeg heller ikke, da tastaruret skulle virke helt uafhængig af musen.
Ellers kan du prøve at tage muse-stikket ud af pc'eren, genstarte pc'eren (og så melder den temmelig sikert fejl) og brug derefter tab-tasten eller tryk først på windows-tasten og benyt dig derefter piletasterne til at komme ind i kontrolpanelet eller denne computer for at deaktivere/afinstallere enheden. Og så derefter opdater driveren og som sidste ting tilslut rotten.
hilsen
catbody

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-02 16:28

Hej
Start Computeren og tryk på F5 og vælg foreksempel "Sidste kendte
konfiguration "
Mvh
NH

"jeppeft" <jeppeft.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:s0g%7.12826$aS.1731292@news010.worldonline.dk...
> Hej allesammen
>
> Jeg installerede Windows XP i tirsdags, og det kørte perfekt, men...
> Da jeg havde installeret det medfølgene program til min mus (Genius
> NetScroll Optical, se mere på
> http://www.kye.co.uk/Product%20Pages/Netoptical.htm), så jeg kunne bruge
> de to ekstra knapper på siden af musen, virkede musen ikke. Det fandt
> jeg bare først ud af efter jeg havde genstartet computeren. Så problemet
> er nu at jeg ikke kan bruge min comp fordi jeg ikke kan logge ind når
> jeg har startet den op.
> Er der nogle der kender en måde man kan starte Windows XP op, uden at
> den indlæser programmet ?
>
> Hilsen Jeppe
>
> P.S. Jeg har fundet en opdatering af programmet der er kompatibelt med
> XP, så det er bare det at jeg ikke kan komme ind og installere
> opdateringen.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 18:12

On Thu, 10 Jan 2002 12:52:52 GMT, "jeppeft" <jeppeft.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg installerede Windows XP i tirsdags, og det kørte perfekt, men...
>Da jeg havde installeret det medfølgene program til min mus (Genius
>NetScroll Optical, se mere på
>http://www.kye.co.uk/Product%20Pages/Netoptical.htm), så jeg kunne bruge
>de to ekstra knapper på siden af musen, virkede musen ikke. Det fandt
>jeg bare først ud af efter jeg havde genstartet computeren. Så problemet
>er nu at jeg ikke kan bruge min comp fordi jeg ikke kan logge ind når
>jeg har startet den op.

Hvad forhindrer dig i at logge ind? Kan XP slet ikke starte eller hvad
er det galt?

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm
<http://home19.inet.tele.dk/stokholm/>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 18:35

"jeppeft" <jeppeft.news@kandu.dk> wrote in message
news:s0g%7.12826$aS.1731292@news010.worldonline.dk...
> Hej allesammen
>
> Jeg installerede Windows XP i tirsdags, og det kørte perfekt, men...
> Da jeg havde installeret det medfølgene program til min mus (Genius
> NetScroll Optical, se mere på
> http://www.kye.co.uk/Product%20Pages/Netoptical.htm), så jeg kunne bruge
> de to ekstra knapper på siden af musen, virkede musen ikke. Det fandt
> jeg bare først ud af efter jeg havde genstartet computeren. Så problemet
> er nu at jeg ikke kan bruge min comp fordi jeg ikke kan logge ind når
> jeg har startet den op.
> Er der nogle der kender en måde man kan starte Windows XP op, uden at
> den indlæser programmet ?
>
> Hilsen Jeppe
>
> P.S. Jeg har fundet en opdatering af programmet der er kompatibelt med
> XP, så det er bare det at jeg ikke kan komme ind og installere
> opdateringen.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Prøv å starte opp i sikkermodus (trykk F8 når du booter opp), da sterter
pc'n uten drivere, og du kan fjerne programmet.
Thore Øivind

Kommentar
Fra : jeppeft

Dato : 10-01-02 21:33

Grunden til at jeg ikke kan komme ind, er at musen ikke reagere når computeren er startet op.

Kommentar
Fra : jeppeft

Dato : 11-01-02 08:15

Det er muse programmet der gør at musen ikke reagere.

Godkendelse af svar
Fra : jeppeft

Dato : 11-01-02 18:00

Tak for svaret NH. Det var lige det der skulle til. Nu vil jeg så til at installere min nye driver. Tak for de mange forslag, men det var NH's forslag der var det der gjorde at jeg kunne komme videre.
Men ellers en god weekend til jeg alle.

Hilsen Jeppe