/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Browser
Fra : henli
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 09-08-03 09:44

Hej ! Jeg har problemer med at se billeder på nettet, der er kun en hvid flade med et rødt kryds,
hvad kan der være galt, jeg kører Widows XP Pro

Accepteret svar
Fra : VMEK

Modtaget 50 point
Dato : 09-08-03 11:49

Er det alle billeder du ikke kan se eller kun nogle enkelte ?

Normalt fremkommer firkanten med det røde kryds kun når link'et et brudt. Det vil sige at stien til billedet ikke er korrekt eller billedet er slettet.
Hvad er URL til den side hvor du ikke kan se billeder ?

/VMEK

Kommentar
Fra : sferling

Dato : 09-08-03 18:47

Man kan fravælge at få vist billeder under Internet Options (IE) under Advanced. Her er som default sat flueben ud for Show Pitures - kan du have rodet med dét ?
vh Søren

Godkendelse af svar
Fra : henli

Dato : 09-08-03 19:48

Tak for svaret VMEK.

Kommentar
Fra : Leanne

Dato : 25-11-03 20:47

Det er rigtigt, at man kan slå Show Pictures fra og så surfe hurtigere, fordi nogle billeder kun vises som en ramme med 3 farveklatter i. Men i min browser virker dette tilsynelsdende for en delgruppe af billeder. Der er en anden gruppe som stadig vises som rødt kryds i ramme. Og det er ikke fordi link'et er brudt/defekt, for man kan altid højreklikke på krydset og så klikke show picture.
Fejlen kom til en dag under en surf - antagelig en virus. Jeg har ledt efter endnu et flueben, jeg har genindstaleret, jeg har slettet, hekset og kørt antivirusprogrammer. Men ikke om jeg kan få mine links-iconer tilbage frivilligt.