/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siemens M55
Fra : TariLiex
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 08-08-03 20:14

Hej alle...

Jeg overvejer at skifte min 3510i ud med den nye siemens M55... Hvad siger eksperterne herinde, er den en god idé eller hva? Hvad er der godt ved siemens? jeg vil godt vide en masse ting, jeg har læst alt jeg kan finde om den, så jeg vil ikke have specifikationer, jeg vil bare gerne vide om den er god eller dårlig...

Tak

Kommentar
Fra : jesperbh

Dato : 08-08-03 20:47

HeJ...

Jeg har kigget mig omkring på nettet og læst lidt om M55, jeg synes det er et kanont valg. Jeg har selv en nokia 3510i og efter jeg har tjekket Siemens M55, vil jeg sgu meget hellere have den :D .... Menuen er flot og enkel og der er MMS, GPRS, spil, billeder og et stort farve display osv. Jeg kan ikke gøre andet end at sige det er en god ide.

/Jesper

Kommentar
Fra : Trolderia

Dato : 09-08-03 18:49

jeg ville også gerne høre det fra nogle som har den....

Accepteret svar
Fra : 120566

Modtaget 50 point
Dato : 10-08-03 14:00

Displayet er knap så flot som på 3510i, men ellers en fed telefon.
Knapperne er små, men utrolig kontante at trykke på.
Mekanisk kvalitet langt bedre en 3510i.
Menuerne er forbedret i forhold til S55 ( næsten samme telefon ).
Lyden er kanon god, st.by. og tale tid er knap så god som 3510i -
men dette skyldes at batteriet er mindre.
Størrelsen er mindre end Nokia 8210, den er kortere.
Alt i alt et glimrende valg.
Fås til ca. 500 kr på tilbud rundt omkring - kanon tilbud til den pris.

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 11-08-03 17:59

jeg har set den til 299 kr jeg synes den er fed men jeg ved nu ik om jeg skal have den eller aj hvad synes i men til den pris 299 kr I http://www.wanna-save.com/default.asp?Menu=0 med telia xprees

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 11-08-03 19:02

istedet for wannasave, så bestil den over www.netget.dk det er stærkere med kontrakter osv. bestilte i fredags, kontrakten var her idag...

Vi har set i aktion idag, den ER fed...

Kommentar
Fra : zelz

Dato : 28-08-03 19:20

det syns jeg odså den er handy og solid og man har det got i hånden

Kommentar
Fra : Sehnsucht

Dato : 05-09-03 20:54

Uden tvivl den fedeste fon! Fik den i dag.. Genial.. Havde en 3310 før så wow en dejlig forbedring! Kan klart anbefales! Go get it!

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 06-09-03 13:30

jeg har købt den for 14 dage siden.... tjaaa er liiidt skuffet, savner lidt nokia 3510i, for siemens er meget langsom i forhold til nokia... men hva' nu må jeg jo vende mig til den...

Kommentar
Fra : Klumpekaj

Dato : 06-09-03 15:20

Er du sikker på at du ikke bare har lånt den eller andet for du får bare aldrig en bedre fon.og hviiis maan er skuffet over den så bruger man den vil ikke.

Kommentar
Fra : zelz

Dato : 07-09-03 00:35

den er ret fed du skal købe den , den er bedre end nokia 3510i od opløsning i skærm er langt bedre od de billeder i m55 er foller end 3510i

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 07-09-03 14:13

Er du sikker på at du ikke bare har lånt den eller andet for du får bare aldrig en bedre fon.og hviiis maan er skuffet over den så bruger man den vil ikke.

hmmm hvad mener du? om jeg har lånt den?? hmm nej min egen, og ja jeg er lidt skuffet, men jeg lærer at leve med den....

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 01-09-04 14:10

Tak for svaret 120566.

Fortrød meget hurtigt telefonen, den var fandme langsom... Men tak alligevel