/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia rs 50
Fra : Tattoo
Vist : 254 gange
50 point
Dato : 08-08-03 16:26

Aprilia rs 50.. :D kan man ik få den i 30´er ? Har hørt at man kun kan få den i 45´er.. ! passer det ?
Jeg er 16 år og vil gerne ha sådan en..!!! men hvad skal jeg gøre hvis nu den kun kan fåes i 45´er, så man ik kan se at det er en 45´er ?
MvH Kasper

Og er der nogle der køre på en Aprilia rs 50 som er under 18 ?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-08-03 10:37

Du kan kun få den som 45'er, desværre! Du kan ikke gøre andet end at pille nummerpladen af, men hvis politiet opdager det (de kan jo tjecke stel nummer osv.) får du flere tusinde kr. i bøde! Så jeg ville fraråde det!