/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Kan man spille alle pc spil med en flads~
Fra : Pete_man
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 08-08-03 15:47

Hej alle sammen

Jeg har i min klasse diskuteret men en af mine venner om at nogen fladskærme ik kan tage nogen spil.... Men det syntes jeg ikke lige passer.... jeg vil gerne vide om nogen fladskærme ikke kan spille nogen spil

Accepteret svar
Fra : Ladmorillo

Modtaget 110 point
Dato : 08-08-03 15:53

Generelt set kan en fladskærm det samme som en alimndelig skærm, og den vil kunne køre alle spil, det vil som regel bare ikke se så flot ud som på en almindelig skærm. For det første er der begrænsninger på opløsningen, men de fleste kan køre med op til 1024*768. De opdaterer heller ikke billedet så hurtigt som en almindelig monitor, så alting kommer til at se dårligere ud og mere sløret.

Så hvis du skal spille de hurtige 3d shooters så er en fladskærm nok ikke særligt velegnet.

Ladmorillo

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 08-08-03 15:56

ja okay tak nu har jeg lige vundet et væde mål...

Godkendelse af svar
Fra : Pete_man

Dato : 08-08-03 15:57

okay tak...

nu har jeg lige vundet et væde mål...

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 08-08-03 16:06

LOL, Nej man kan IKKE spille på en fladskærm, kun teoretisk, men det er umuligt at spille normalt! Billedet er lidt forsinket og uklar!
har selv en 19" Dell og en CRT "19 Hyndai, så snakker ud fra erfarning!!

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 08-08-03 21:19

okay tak

Kommentar
Fra : PharZyde

Dato : 07-10-03 14:34

men min fladeskærm.... kan jeg spillet alt, men det er nogen gange Uklar.. men det er meget lidt...

Kommentar
Fra : F.Lomborg

Dato : 10-11-03 15:03

Komentar til Poe! JO man kan godt spille på en fladskærm... Det er ingen problem hvis du bare har en lidt god kvali af en tft skærm .