/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
På jagt efter Links
Fra : Steffansteffan
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 08-08-03 13:43

hej folkens

Jeg er på jagt efter links som www.Reklamepriser.dk altså sider hvor man kan indrykke anonnce på at man vil sælge en reklameplads på sit website.
Nogle der der kender nogle andre sider der ligner denne. Skal være på Dansk.

/Steffan

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-08-03 13:53

Her er en side med adskillige mulige link - gå du bare i gang ! God fornøjelse !

http://www.dannebrog.net/tjen-penge.php?showcat=20

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 22-08-03 01:28

Hej Steffansteffan

Jeg kan se, at du ikke har lukket spørgsmålet. Kunne du ikke bruge svaret, eller har du bare glemt det ?

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 22-08-03 08:03

hey erling_l

Desværre jeg kan ikke bruge dit svar.

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 11-10-03 11:12

Jeg kan ikke hjælpe dig fordi jeg hader de fucking reklamer.
De ødlægger mere en de gøre gave.

Kommentar
Fra : uddberg

Dato : 20-10-03 09:18

www.knoxi.dk gratis lort til folket !