/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
CDONTS.newmail
Fra : lavang
Vist : 695 gange
60 point
Dato : 08-08-03 09:10

Hej med jer!
Er der nogen der ud kan give mig en god tips hvorfor jeg ikke ku' send email via min SMTP server? Det same kode virker fint på min vens computer, men ikke på min. Email'erne bliver ligget på ../mailroot/queue og aldrig blev sendt.

venlig hilsen
Lavang

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 08-08-03 09:26

Har i samme SMTP leverandør?
Vis lige koden

Kommentar
Fra : lavang

Dato : 08-08-03 09:44

hej JenT!
Undskyld at jeg ikke har nævnt at SMTP server, som jeg arbejder med, er en del af IIS som placeres på min computer, hvilken jeg bruger som internet server. Min ven og jeg bruger Windows 2000 Prof. og IIS af den samme version. Jeg kan ikke sende dig min kode lige nu for jeg er på skolen, dem kan jeg godt sende dig en gang i aften. Jeg vil hæve point for dette spørgsmål, men ved bare ikke hvordan, for det er først gang jeg bruger site.

venlig hilsen
Lavang

Kommentar
Fra : lavang

Dato : 11-08-03 08:49

hej JensT!
Min computer er gået i baglåst, derfor ku' det ikke lade sig gøre at sende koden til dig, og jeg menter forresten, at der er ingen grund til at vise koden for det virkede jo fint på en anden computer... Det er bare opsætningen af IIS der er noget galt, eller måske opsætningen af MSTP som skyldes fejl.

Venlig hilsen
Lavang

Kommentar
Fra : lavang

Dato : 11-08-03 08:51

Undskyld, jeg mente SMTP server, ikke MSTP

Venlig hilsen
Lavang

Kommentar
Fra : lavang

Dato : 13-08-03 10:29

hej med jer!
Vågn op!!!! er der overhovet ikke nogen der kan hjælpe mig med at løse dette problem???? jeg er temmeligt sikkert på at der ingen fejl i koden for det virker jo fint på de ene system men bare ikke på den anden. Det er skide irriteret. så PLEASE HELP OUT OF THIS PROBLEM...

venlig hilsen
Lavang

Accepteret svar
Fra : sixhoej

Modtaget 60 point
Dato : 26-04-05 20:42

stil spørgsmålet i den rigtig kategori næste gang evt ?

/jsc

Godkendelse af svar
Fra : lavang

Dato : 27-04-05 10:40

Tak for svaret sixhoej. dette var godt nok for længere siden jeg har fået mail'et til at sende, men bare på XP.
Jeg har vist nok glemt at lukke emnet.

mvh Lavang