/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Højhastighed USB?
Fra : Tumle26
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 07-08-03 23:09

Hejsa...

Jeg har et lille problem, med en hardisk om jeg sætter til computeren ved hjælp at USB stikket. Den er meget langsom når jeg skal kopier noget, og computeren fortæller mig at lagerenheden er tilstutet et langsomt USB hub og at jeg skal tilføje en Højhastighed USB cotroller men ikke hvordan jeg skal gøre.
Hvordan gør jeg det? Er det software eller hardware jeg skal bruge?
Håber at nogen kan hjælpe mig.
På forhånd Tak!

Accepteret svar
Fra : Misteryman

Modtaget 60 point
Dato : 08-08-03 00:04

Det er hardware. Der er to former for Usb. Usb 1.1 og usb 2.0. Det du skal ud og invistere i, er et usb 2.0 Pci-kort. Så skal du bare se hvor stærkt det går med at overføre :)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-08-03 08:55

Ja, som Misteryman skriver, "Så skal du bare se hvor stærkt det går med at overføre".
USB 2, kører 40 gange hurtigere end USB, så der er fart på.

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-08-03 09:01

Hej Tumle,

hvilken version af windows bruger du?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Tumle26

Dato : 08-08-03 14:51

Hej Strarup

Jeg bruger windows XP H.E.

Og lige tak til alle som har skrevet, meget stor hjælp tak.

mvh.
Tumle26

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-08-03 23:08

Hej Tumle26

For at afslutte dit spørgsmål, så husk lige at acceptere et af de svar du fik.
Det gør du ved at acceptere svaret til højre i billedet.

Med venlig hilsen
Franksp

Godkendelse af svar
Fra : Tumle26

Dato : 09-08-03 11:42

Tak for svaret Misteryman.

Kommentar
Fra : fgo

Dato : 06-10-04 13:12

Ja, tak jeg har mit svar. og tak til alle