/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Codec
Fra : Thiesen12
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 07-08-03 20:09

jeg ved godt der er mange der har spurgt om dette før og jeg har også prøvet alt hvad jeg kunne men ingen ting hjælper...

"Some of the streams in this movie are in an unsupported format."

sådan får jeg afvide når jeg prøver at afspille mine film...

Hvad gør jeg

på for hånd TAK!!!

/Thiesen

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 60 point
Dato : 07-08-03 20:18

prøv med kazaa lite codec pack ... der er de fleste af de nye codecs ...
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm#kazaa

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 07-08-03 20:43

Du burde downloade programmet G-spot, det fortæller dig hvilke codec du har brug for, for at afspille en bestemt film.
http://www.divx-digest.com/software/gspot.html

Herefter kan du søge på google efter forskellige codecs, nimo codec pack har vist de fleste du skal bruge. Men der kan opstå komplikationer hvis du har fo rmange forskellige codecs liggende.

Kommentar
Fra : Thiesen12

Dato : 10-08-03 17:07

jeg har prøvet g-spot men kan ikke få det til at virke...

Godkendelse af svar
Fra : Thiesen12

Dato : 10-08-03 17:08

Tak for svaret Phylock.

det var sgu nice....