/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
c++
Fra : pcboy
Vist : 497 gange
110 point
Dato : 07-08-03 19:13

Hej er der nogle der ved hvordan man bruger f.eks telnet i sit c++ program
jeg har nemelig tid set en email bomber der var bygget op på telnet men hvordan???

Hilsen PcBoy

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-08-03 19:59

Hvorfor tror du at vi vil hjælpe dig med at lave en "email bomber" og dermed udsætte os selv for at modtage endnu flere spam mails?
Hvis du ikke kan finde noget konstruktivt at bruge din PC til, kan det anbefales at tage til stranden i det gode vejt

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 07-08-03 20:24

hmmm hvad med at bruge din viden til noget fornuftigt ...
Jeg er sikker på du kan finde på noget bedre

anyway for at kommunikere med en server/client skal du bruge winsock ...
eksempler her:
http://www.vijaymukhi.com/vmis/wsockprg.htm

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 07-08-03 21:02

Jeg sagde ikke jeg ville bruge det til en email bomber
men brugte det som et eksempel.

Hilsen pcboy

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 07-08-03 21:23

det vælger jeg så at tro på ...

Det er smtp du skal bruge hvis du skal sende mails med telnet...
http://www.ietf.org/rfc/rfc0821.txt

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-08-03 09:09

Hej PCboy,

der er lidt på Planet Source code... -->
http://www.planet-source-code.com

linket nede under er et søgeresultat i C/C++ kategorien mht. telnet... hvis linket ikke funker ordenligt, så bare skriv telnet i søgeboxen og vælg C/C++...

jeg vil foreslå dig at tilmelde/registrere dig hos Planet Source Code, idet det er gratis plus det tillader dig at downloade og se på mere end 3 ting...

http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/BrowseCategoryOrSearchResults.asp?txtCriteria=telnet&blnWorldDropDownUsed=TRUE&txtMaxNumberOfEntriesPerPage=10&blnResetAllVariables=TRUE&lngWId=3&optSort=Alphabetical

der er masser af programmerings stumper, fif og tips til forskellige programmeringssprog....

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 08-08-03 16:25

Hej Phylock
Kan man ikke få denne guide på dansk eller er der en oversætter der kan oversætte den????

http://www.ietf.org/rfc/rfc0821.txt

Hilsen Pcboy

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 08-08-03 17:55

Hvis du laver en søgning på google vil du ret hurtigt kunne finde en side hvor du kan oversætte teksten til dansk, men du vil hurtigt finde ud af at du er bedre stillet ved at læse teksten på engelsk. Hvis du vil være seriøs hacker er du nød til at kunne læse den slags dokumenter på engelsk.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 09-08-03 23:48

BertelBrander har 100% ret ... du kommer ingen vejne uden engelsk ...

forståelse er det vigtigste ikke udførslen ... alle kan følge en tutorial men hvis du ikke
sætter dig ind i hvad der sker, har du ikke lært noget og du spilder din tid.

men hvis du vil prøve dig frem så prøv med det eksempel der står på side 62
http://www.ietf.org/rfc/rfc0821.txt
det burde være til at udlede hvad de forskællige kommandoer gør

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 12-08-03 14:03

Hej Phylock
Jeg har læst det men der står jo ikke hvordan man bruger smpt i c++ programmer

Hilsen Pcboy

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-03 00:19

i c++ skal du bruge komponenten winsock det er den der styre al internet komunikation ...
rtfen var bare så du vidste hvad du skulle skrive til serveren.

det program du vil lave sender jo bare de komandoer du ellers ville have skulle skrive i telnet'en

mvh
Phylock`

Godkendelse af svar
Fra : pcboy

Dato : 19-08-03 13:20

Tak for svaret Phylock.