/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
tunsæt!!!!
Fra : Emil.
Vist : 266 gange
50 point
Dato : 07-08-03 18:43

hej alle sammen

jeg skulle lige høre om der nogen der viste om man kan få
fat i et tunsæt til en honda melody?? kan nemlig ikke selv finde et!!
håber i kan hjælpe mig????

Hilsen Emil.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-08-03 22:14

har du prøvet
www.protunahandels.de
m v h

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 07-08-03 22:22

der kan man ikke få til melody... det kan ikke lade sig gøre at få tun til den men prøv at kig her....

http://www.kandu.dk/dk/spg/4375

der er nemlig flere der har det problem..... (jeg har os ledt efter det i lang tid men det er ikke til at finde nogen steder)

--zeck--

Kommentar
Fra : FLOOP

Dato : 30-09-03 08:51

Tunsæt kan findes på www.kg-import.dk... Det skal bare være det til en Honda Vision... Det passer på (Måske enkelte justeringer)...

<FLOOP>

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:03

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag