/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
!!!!!!!!!!!HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!
Fra : KnAAz
Vist : 312 gange
142 point
Dato : 07-08-03 09:59

JEG HAR ET MEGA PROBLEM... Jeg har installeret "Emule", på min computer, og fra det program har jeg downloaded DOOM3.EXE... MEN................ NÅR JEG ÅBNER FILEN KOMMER DER ET DOS VINDUE FREM OG SIGER AT PROGRAMMET ER FOR STORT TIL MIN HUKOMMELSE!!!!!!

HVAD ****EN GØR JEG VED DET!!!!!

Jeg har desværre ikke flere point at give af men har givet dem alle for dette spørgsmål..

PS: Har også downloaded Colin Mcrae Rally 3, men med nøjagtig samme problem......

Please hjælp.....

Hilsen Lasse...

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 07-08-03 10:01

Måske det er pga du ikke har nok hukommelse...
Hvor mange RAM har du i din maskine osv ???

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 07-08-03 10:16

Jeg har 768MD DDR RAM...! Så det er derfor det ikke rigtig kan passe......

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 07-08-03 10:19

Næ det gør det ikke..
Er det heller ikke fordi du har det liggende på et drev næsten uden plads ?

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 07-08-03 10:26

Jeg har 22.9 GB tilbage på mit C: drev....... Jeg fatter det bare ikke... tror du måske at jeg skal ændre filen til noget andet, ( som f.eks. DOOM3.BIN )...?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-08-03 10:27

Hej knAAz

Der er flere muligheder, hvoraf følgende er sandsynlige:

1. Du har for mange/andre programmer kørende i baggrunden, som æder din hukommelse. Luk alle andre programmer ned.
2. Nogle af dine Ram- kredse er deffekte eller sidder ikke ordentligt i deres sokkel. Prøv programmet memtest 86. Det sku' efter sigende være det bedste til at teste ram. Det fås her: http://www.memtest86.com/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 07-08-03 10:37

Jeg har lige prøvet at lukke alle andre programmer ned men siger det samme...

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 07-08-03 10:39

Er det de eneste 2 spil der gør det ?

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 07-08-03 10:40

Jeg skal altså installere det dersens Memtest på en diskette, genstarte med disken i, og så tester den mine RAM???

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 07-08-03 10:42

Ja for har ikke hentet andre....

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-08-03 12:56

Du kunne jo lige scanne for spy. Sådan noget bruger båndbredde som bare fanden. Prøv her
http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 07-08-03 22:11

Jeg har hentet MEMTEST og testet mine RAM..! Havde ikke nogen fejl.....! Prøver lige det der du lige har skrevet ALS..

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 07-08-03 22:16

FUCK DET DER spywarefri PROGRAM FJERNEDE MANGE FILER!!!!! VAR DET ViRuSsEr???????

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 07-08-03 22:21

Men virker stadig ikke.......

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-08-03 22:32

Det som spywarefri's onlinescanner har fjernet hos dig kan være: spyware, malware, keyloggers, dialers og trojaner. Alt sammen noget lor.. som du kun kan være glad for at det er fjernet. Jeg skal så lige spørge dig: Kører din pc langsomt og har du mange popups på engelsk? Bliver du enkelte gange ført hen til en hjemmeside som du egentlig slet ikke har bestilt?

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 08-08-03 10:00

Ja for det meste porno hjemmesider...! Og de klamme Engelske Popups.! Og min PC kører heller ikke som den burde i de forskellige nye spil... Jeg gik ud og købte Colin Mcrae Rally 3, Og det kører ikke som det skal...

Min PC:

Athlon XP 1800+ (1533Mhz)
786 MB DDR RAM (Pc 2100)
80GB harddisk
GeForce 4 Ti4200 m.128 MB RAM

Hentede i nat en anden doom3 fil...... SAMME PROBLEM!!

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 142 point
Dato : 08-08-03 10:24

KnAAz så vil jeg henvise dig til nørderne på www.spywarefri.dk. Stil spørgsmålet i deres forum og du har en ren pc idag, så du imorgen kan køre Colin Mcrae. Sig at du får en masse popups og henvisninger til pornosider, så klarer de problemet i deres forum for dig. Du er blevet hijacked.

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 08-08-03 12:21

Det lyder SQ ikke rart...... Det gør jeg så... Tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 08-08-03 12:30

Du får pointene hvis det virker på doom3 også...

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-08-03 12:43

Det er jeg næsten sikker på, for alt det spy bruger båndbredde mm så det basker.

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-08-03 17:48

Får vi en lille kommentar fra dig når du har været på Spywarefri?

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 08-08-03 18:22

Jeg har været der.. Fået downloaded alt det de sagde og det kører..

Men kan stadig ikke åbne Doom3 men har fået en masse andet lavet så det fortjener vel lidt point......

Værsgo Als...

142 point...

dine...

Tak for hjælpen..

Godkendelse af svar
Fra : KnAAz

Dato : 08-08-03 18:22

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-08-03 18:31

Mange tak for points og god weekend.

Kommentar
Fra : KnAAz

Dato : 09-08-03 01:22

Det var så lidt min ven... godt vi kan hjælpe hinanden...!!

Kommentar
Fra : kenneth_eriksen

Dato : 31-03-04 11:17

Hey alle

Jeg har samme problem med "programmet er for stort...."
Jeg er sysadmin på et seminarium, og vores matematik afdeling har en masse ældre DOS-progs. der altid har virket.. Også på XP
Men out of nowhere, begyndte de at komme med ovennævnte fejlmeddelelse, og vil nu ikke køre...

Kunne det være i forbindelse med div. updates af Win XP ?!?!?

Har andre dette problem ??

/Kenneth