/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Smart FTP
Fra : Mille35
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 07-08-03 09:22

Smart FTP findes det på Dansk ??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-08-03 09:28

Hej Mille35

Tilsyneladende ikke til Dansk, men du kan få det til svensk, hvis det hjælper lidt:
http://www.jens-mortensen.com/gratisprogrammer/ftp.shtml

På samme side kan du finde FreeFTP, som er oversat til Dansk.

God fornøjelse
Srhansen

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 07-08-03 09:30

Hejsa,
på hjemmeside under downloads http://www.smartftp.com/download/ kan jeg ikke finde nogen dansk version..
Desværre.. Har også ledt på Google men kan altså ikke finde nogen danske versioner overhovedet..

Håber du finder en.. Dennis

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-08-03 13:01

Jeg mener ikke SmartFtp findes på dansk, men det er nu alligevel utrolig nemt at bruge. Og så er det garanteret fri for spyware, og det er altså en stor fordel.

Accepteret svar
Fra : jesper43

Modtaget 50 point
Dato : 28-08-03 20:28

http://www.herold.adsl.dk/ ... på dansk, klik under "downloads".

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 29-08-03 07:04

Tak... Skal jeg så først installer det (normale) og så sprogpakken bagefter ??

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-08-03 07:48

Først det normale og så sprogpakken. Det er ganske nemt. Jeg er sikker på du bliver glad for programmet, som er helt og aldeles fri for spyware, og det er en god ting i vore dage. Tak til jesper43 for informationen om den danske sprogpakke.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 29-08-03 08:18

Tak for svaret jesper43.
Jeg prøver ,mange tak hor hjælpen