/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke skrife i news gruppern
Fra : alice_trauelsen
Vist : 913 gange
100 point
Dato : 09-01-02 12:17

Hej
Jeg har også tele news grupperne men jeg kan godt få dem hentet og læse dem men ikke svare på dem, den melder fejl hele tiden. Har prøvet at hente en anden nyhedsgrupper samme resultat. Jeg bruger outlook hvad er der galt ?

Hilsen
Alice

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 12:21

> Hej
> Jeg har også tele news grupperne men jeg kan godt få dem hentet og læse
> dem men ikke svare på dem, den melder fejl hele tiden. Har prøvet at
> hente en anden nyhedsgrupper samme resultat. Jeg bruger outlook hvad er
> der galt ?

- Jeg tror ikke det er Outlook. Hvilken fejl får du?

- Kig evt. gruppen tele.internet.news-service igennem. Her vil du se
mange med samme fejl (antager jeg).

--
Palle

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 12:36

On Wed, 09 Jan 2002 11:17:13 GMT, "alice_trauelsen"
<alice_trauelsen.news@kandu.dk> wrote:

>Hej
>Jeg har også tele news grupperne men jeg kan godt få dem hentet og læse
>dem men ikke svare på dem, den melder fejl hele tiden. Har prøvet at
>hente en anden nyhedsgrupper samme resultat. Jeg bruger outlook hvad er
>der galt ?
>
>Hilsen
>Alice
Det ser ud som om du skriver Worldonline, du kan kun skrive i tele.dk
grupperne hvis du er opkoblet hos tele.dk
mvh
willy
--
-----------------------------------------------------------
wbh@iname.com
-----------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 09-01-02 13:14

"Willy Henriksen" skrev d. 09-01-02 12:36 dette indlæg :
> On Wed, 09 Jan 2002 11:17:13 GMT, "alice_trauelsen"
> <alice_trauelsen.news@kandu.dk> wrote:
>
> >Hej
> >Jeg har også tele news grupperne men jeg kan godt få dem hentet og læse
> >dem men ikke svare på dem, den melder fejl hele tiden. Har prøvet at
> >hente en anden nyhedsgrupper samme resultat. Jeg bruger outlook hvad er
> >der galt ?
> >
> >Hilsen
> >Alice
> Det ser ud som om du skriver Worldonline, du kan kun skrive i tele.dk
> grupperne hvis du er opkoblet hos tele.dk
> mvh
> willy

Jeg er opkoblet hos tele.dk
Mange hilsner
Alice
> --
> -----------------------------------------------------------
> wbh@iname.com
> -----------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 16:56

Den 9-1 2002 skrev alice_trauelsen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg er opkoblet hos tele.dk

Er du? Dine headers siger noget helt andet!

> Path: news100.image.dk!news000.worldonline.dk.POSTED!not-for-mail
> Message-ID: <EmW_7.17308$Zm5.1554205@news000.worldonline.dk>
> NNTP-Posting-Host: 213.237.17.223
> X-Complaints-To: news-abuse@wol.dk
> X-Trace: news000.worldonline.dk 1010577956 213.237.17.223 (Wed, 09 Jan 2002 13:05:56 MET)

--
Dino

Spelling inspected prior to transmission.
Any errors occured en route.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 19:02

Dino <no.email.replies@excite.com> skrev:

> Er du? Dine headers siger noget helt andet!

Mon ikke det har noget at gøre med, at Alice bruger Kandu?

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk
Miljøkemisk Forum: http://forum.miljokemi.dk

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-02 19:45

Hej Alice

I outlook kan du nemt svare og oprette nye meddelser.

Når du har valgt en news-gruppe og fundet noget du vil give di kommentar til, så highlight den og højreklik derefter.

Hvis du vil svare til gruppe vælger du "Svar til gruppe", Skriver dit svar, Sender den som normal e-mail.
--- Herved vil det komme ind i News-gruppen efter stykke tid.

Hvis du vil svare til afsender vælger du "Svar til afsender", Skriver dit svar, Sender den som normal e-mail.
--- Herved svar du direkte til afsenderen og dette vil ikke komme ind i News-gruppen

Hvis du vil oprette et nyt emne i News-gruppen vælger du "Svar til Gruppe", Sletter alt tekst i Emne og selve Brevteksten, Skriver hvad du har på hjertet, Sender den som normal e-mail
--- Herved vil det komme ind i News-gruppen efter stykke tid.

MVH Soccer

Kommentar
Fra : soccer

Dato : 09-01-02 19:48

Hej Alice

Hvis du stadig får fejl, så skriv lige hvad det er den siger til dig.

MVH Soccer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 12:21

On Wed, 09 Jan 2002 11:17:13 GMT, "alice_trauelsen"
<alice_trauelsen.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har også tele news grupperne men jeg kan godt få dem hentet og læse
>dem men ikke svare på dem, den melder fejl hele tiden. Har prøvet at
>hente en anden nyhedsgrupper samme resultat. Jeg bruger outlook hvad er
>der galt ?

Hvis du bruger OE (OutlookExpress) i ikke nyeste model
Hvis du kan sende et nyt indlæg, men ikke svare, kan problemet
være at subjekt/emne starter med Sv: i stedet for Re:

Denne manglende overholdelse af standarder akcepteres vist ikke
af tele.dk

Hvis du er OE bruger findes OE eksperterne i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]