/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Samlere af kitsch / god, dårlig smag
Fra : lisberg.johansen
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 07-08-03 08:59

Der må være andre end mig, som samler på kitsch-ting, dvs. nips og brugsting fra 1940'erne, 50'erne og op til 1980'erne: Det vil sige ting af design og udseende, som vi i dag ryster lidt på hovedet af, men som forældre, bedste- og oldeforældre var lykkelige for: Indenfor billede er det f.eks. Hjorten ved Skovsøen, Skagensfiskeren og den barmfagre sigøjnerinde.
Hvis vi kunne forene kræfterne, er der givetvis muligheder i det i form af f.eks udstillinger.
Du kan enten skrive her eller ringe til mig på 24272085 fra torsdag formiddag.

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 03-11-04 01:00

Min kone, Else har et kassettebånd med Shakin' Stevens fra midten af firserne.Var det noget du evt. kunne være interesseret i?
Du kan få det billigt.
Med venlig hilsen
Jens Poulsen, Silkeborg

Kommentar
Fra : lisberg.johansen

Dato : 25-05-05 13:02

Nej, ellers mange tak Jens. Vi skal helst betydeligt længere tilbage og ud i langt større "smagløshed": Billeder, statuetter eller gipsfigurer med kronhjorte, gudinder, grædende børn og lignende.
Ellers tak skal du have.
MVH
Keld

Kommentar
Fra : lisberg.johansen

Dato : 25-05-05 13:02

Nej, ellers mange tak Jens. Vi skal helst betydeligt længere tilbage og ud i langt større "smagløshed": Billeder, statuetter eller gipsfigurer med kronhjorte, gudinder, grædende børn og lignende.
Ellers tak skal du have.
MVH
Keld