/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvorfor får jeg 2 mails hver gang?
Fra : Franksp
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 06-08-03 22:21

Hej KanDu bruger

Er der en der kan fortælle mig, hvorfor jeg pludselig får 2 ens mails hver gang jeg modtager post?
Mit postsystem er Outlook Express.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 22:32

Jeg er med på en lytter, og min oplevelse er :
Hvis jeg har været logget på fra en anden IP adresse/arbejde og kommer hjem, er der dobbelt mail men de forsvinder somme tider igen, altså dubletten.
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-08-03 22:48

Hej emesen

Det har jeg været på den måde du hjalp mig med sidste gang. Se her

http://www.kandu.dk/dk/spg/19290

Kan det måske være derfor?

mvh
franksp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 22:57

Ho Ho ja det kan da godt være - for jeg har mange mails via hotmail. men min mail på vores server laver ikke det nummer, men der har vi også 30mb til rådighed hver.
Ja det må være det.
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-08-03 23:12

Jeg kan se, at det begyndte den 28-07-2003, så det passer meget godt med, at jeg på mit arbejde har været inde, da ovennævnte spørgsmål stillede jeg den 23-07-2003.
Der må dog være en måde at ændre det på, så jeg igen kun modtager mailen 1 gang.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 23:26

Ja men når jeg lukker på arbejde logger jeg ikke af, men logger bare på hjemme, og vis versa.
Hotmail som jeg bruger mest, kan godt se at jeg har været på et andet sted og forlanger pålogning.
Men de mails jeg får efter jeg har set de første kommer enkeltvis.
Emesen.
Lukker nu.

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-03 11:35

Hej Hej - Glad for at jeg kunne hjælpe
mvh
Jens

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 10-08-03 21:24

Tak for svaret JensT. Undskyld JensT. Jeg har ikke fået en mail om at du havde været her.

Mvh
Frank