/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pindbolt??
Fra : johan72
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 06-08-03 17:03

Hvor kan jeg få en 5mm * 110 mm pindbolt?? Hverken knallertforhandleren eller t-hansen har dem i den størrelse. Jeg skal burge den til en Piaggio Zip standard cylinder. Jeg kan ikke køre før jeg får den så en hurtig effetiv hjælp vil blive højt værdsat!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 18:13

Du kan købe en gewind-stang på 5mm og den er ca. 1 meter lang.
http://www.carlf.dk har den sikkert
Om den er stærk nok ved jeg ikke
Emesen.

Kommentar
Fra : Christo

Dato : 06-08-03 19:51

Er du sikker på, du har målt rigtigt??, jeg har svært ved at tro at en knallertcylinder er ca 110 mm i boring. Er den massiv eller hul??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 19:56

Øh Christo jeg tror det er højden på pinbolten med gewind og det hele.
Emesen.

Kommentar
Fra : Christo

Dato : 06-08-03 20:23

Okay emesen, jeg troede han mente en krydspind til stemplet. Hvis det er en topbolt, kan den formentlig fås hos en cylinderservice eller bilforhandler, men skal muligvis afkortes. Jeg tror en gevindstang er for blød, det skal nok være en 10.9 bolt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 20:34

Det var også det jeg var bange for - cylinderservice, det var en god idé.
Hvor i landet bor du - så kan vi find en cylinderservice til dig.
Emesen.

Kommentar
Fra : johan72

Dato : 07-08-03 00:21

Jeg bor nær kbh, i Gentofte. Og ja det er pindbolten, den som holder cylinder og topstykke fast. Har aldrig hørt om cylinderservice??

Accepteret svar
Fra : Christo

Modtaget 100 point
Dato : 07-08-03 08:13

Prøv at ring til dette firma, hvis de ikke har, kan de hjælpe dig videre.
http://www.ingana.dk/

Godkendelse af svar
Fra : johan72

Dato : 08-08-03 13:38

Tak for svaret Christo.