/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
begrænsning
Fra : thomse
Vist : 1756 gange
50 point
Dato : 06-08-03 16:55

Heysa med jer...

Nu har jeg fjernet alle begrænsninger på min Yamaha Jog articstic speciel.. Fjernet blindrør i udstødningen, fjernet skiverne i varioén sat en støre indsugningsstuds på (21mm) HVA FANDEN SKER DER ?? den går kun 40 km/t
sidder der også en til lorte begrænser, jeg tænkte på om den sad i CDI enheden..har i nogle idér

Mvh

Thomas

Kommentar
Fra : rasmusbuh

Dato : 11-12-03 23:14

Der skulle meget gerne sidde en CDI begrænser på alle Jog'erne så du skal købe en UBEGRÆNSET CDI enhed på protuna eller et eller andet... MEn det nået jeg har læst jeg har aldrig selv haft Jog

Kommentar
Fra : stefan1002

Dato : 11-12-04 19:32

din lille stakkel min pgo gik 45 lovligt og det var en 30ér

Kommentar
Fra : stra777

Dato : 03-07-05 13:45

hehe min piaggio typhoon gik også 45 lovligt... det var også bare en 30'er... den gik 80 efter jeg fjernede skiverne !!!