/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Mobiltakster i schweiz
Fra : scrubber
Vist : 850 gange
150 point
Dato : 06-08-03 12:29

Vi skal på et tidspunkt til schweiz at holde ferie, og jeg vil gerne informere mig om hvilket selskab der er det billigste at koble på på. Et link til en hjemmeside i schweiz hvor jeg kan sammen ligne priser vil være dejligt.

mvh scrubber

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 06-08-03 14:03

Det kommer vel an på hvilket selskab du har herhjemme?

Jes

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 06-08-03 14:18

Jeg har sonofon som mobilselskab !!

Accepteret svar
Fra : HelleMA

Modtaget 150 point
Dato : 06-08-03 17:00

Her er en nem en.... Gå til sonofons hjemmeside: http://www.sonofon.dk/index.asp
Vælg menuen privat. I denne menu vælger du punktet udland. Så vælger du punktet mobiltelefoni i udlandet. I menuen vesteuropa vælger du Schweiz og voila: der er taksterne fra de tre operatører der dækker Schweiz. Der er en udførlig prisliste, samt kort over hvem der dækker hvor. Kunne desvære ikke sætte et direkte link ind, men håber at du finder vej alligevel.

God ferie

Helle

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 09-01-07 00:26

Tak for svaret HelleMA.