/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
STARTSIDE
Fra : steenmarkussen
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 08-01-02 23:48

VI HAR NU LAVET OS EN HJEMMESIDE I VORES EJENDOM OG DER ER DERFOR MANGE SOM RINGER OG SPØRGER HVORDAN DE KAN GØRE DEN TIL STARTSIDE OG SÅ SIGER VI DE SKAL GÅ I DERES BROWSER INSTILLINGE OSV. MEN PÅ ANDRE SIDER HAR VI SET "KNAPPER" HVOR DER STÅR " GØR XXX TIL DIN START SIDE" HVORDAN LAVER VI SÅDANNE EN KNAP?
ALTSÅ IKKE KNAPPEN MEN SÅ START SIDEN BLIVER VORES HVIS FOLK KLIKKEN

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-02 08:58

Hej steenmarkussen

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 3.2 Final//EN">
<HTML>
<HEAD><TITLE>placere link</TITLE>
</HEAD>
<BODY>

<p align="left"><table border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr>
<td width=200><a href="startsid.htm" target="menu2"><font size="2" face="Verdana">Start side</font></a></td>
<td><a href="#" onClick="abnVindue('demo/startsid.htm'); return false;">Demo</a></td></tr>
</table><br><font size="2" face="Arial">Med dette script kan dine besøgende ændre deres startside til din HP </font></p>

MH
Vestergade