/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Oplysninger om påvirkninger på aktien
Fra : SubZero69
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 05-08-03 20:21

Hvor finder jeg oplysninger om et firma, som f.eks. hvornår de kommer med regnskabet, så man kan overveje at handle inden et evt. rigtig godt regnskab?

//sub

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 05-08-03 20:53

Københavns fondsbørs - har er oversigter, statistikker mv : http://www.cse.dk/kf . Det er klart den mest præcise side.

Er du lidt mere til analyse og spekulation, er Euroinvester også rigtig god : http://www.euroinvestor.com/scripts/runisa.dll?EUROLOW:AktiepanelCom

og endelig må jeg sige, at jeg personligt til kikker lidt i www.danskebank.dk - Det er knapt så bredt, men ret præcise og gode (=rimeligt sikre) analyser.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 06-08-03 09:16

Finanskalendere med angivelse af dato for regnskabsmeddelelser, generalforsamlinger og årsberetninger finder du på flere sites.

Hvis du ikke har et godt kendskab til spillereglerne for sikker og lønsom aktieinvestering i det lange løb, kan du overveje at blive medlem af Dansk Aktionærforening og lære om, hvordan man investerer i børsnoterede aktier. Vi kører en lang række AktieSkoler - både i medlemsbladet og rundt omkring i landet. Se www.shareholders.dk.

Mvh

Claus W. Silfverberg,
Dansk Aktionærforening
Tlf. 4582 1591

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 07-08-03 19:18

Tak for svaret erling_l.