/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Killinger haves
Fra : alice_trauelsen
Vist : 621 gange
200 point
Dato : 08-01-02 22:45

Hej
Vi får sikkert nogle små killinger i næste uge, og vi søger nogle gode hjem til dem. Det er nogle som skal af med dem, og for at redde killingerne tager vi dem til os. Men vi kan kun have dem som stald katte, ligesom vores egne. De bor i stalden men har deres frihed. Et er sikkert ikke mere end de nok ved hvornår der er mad og hvor. De kommer når vi kalder. Vi vil selvfølgelig helst have de små killinger kommer et sted hen hvor de kan være hos nogle rare mennesker. Derfor hvis du ved hvem der gerne vil have en killing så sige til send mig en mail alice.trauelsen@post.tele.dk.

Mange hilsner
Alice

Kommentar
Fra : AnnetteS

Dato : 09-01-02 13:15

Må jeg kopiere din tekst fra beskeden og sætte den ind de steder jeg kommer på nettet hvor annoncen ikke er ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 15:53

Hvor i landet er det??

Accepteret svar
Fra : jjj0077

Modtaget 200 point
Dato : 09-01-02 20:30

hvor bor du?

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 10-01-02 09:47

Hej og tak for svarene
Til Annette S Ja, det må du gerne. Til Anne-Christine og JJJ077. Jeg bor på Fyn, men lige nu er killingerne på Sjælland. Kort fortalt, er det nogle der bare vil af med dem, og hvis ikke de kan komme det bliver de sikkert aflivet og det kan vi ikke have. Vi har jo selv lige nu 8 katte. Her er 4 piger og de får p-piller hver onsdag og det går fint. Det kan ikke nytte at få vores drenge kastreret for pigerne går også på "udenfor" sjov. Vores katte bor i stalden og lever ellers i det fri, det kan de fordi vi bor langt, langt ude på landet. Men vi ser helst de små killinger får et "rigtigt" hjem. På lørdag køre vi til Sjælland og henter dem. Derfor kan jeg ikke lige nu sige hvordan de ser ud. Men hvis I bor på Sjælland og vil se dem, så send mig en mail. alice.trauelsen@post.tele.dk

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 10-01-02 09:47

Hej og tak for svarene
Til Annette S Ja, det må du gerne. Til Anne-Christine og JJJ077. Jeg bor på Fyn, men lige nu er killingerne på Sjælland. Kort fortalt, er det nogle der bare vil af med dem, og hvis ikke de kan komme det bliver de sikkert aflivet og det kan vi ikke have. Vi har jo selv lige nu 8 katte. Her er 4 piger og de får p-piller hver onsdag og det går fint. Det kan ikke nytte at få vores drenge kastreret for pigerne går også på "udenfor" sjov. Vores katte bor i stalden og lever ellers i det fri, det kan de fordi vi bor langt, langt ude på landet. Men vi ser helst de små killinger får et "rigtigt" hjem. På lørdag køre vi til Sjælland og henter dem. Derfor kan jeg ikke lige nu sige hvordan de ser ud. Men hvis I bor på Sjælland og vil se dem, så send mig en mail. alice.trauelsen@post.tele.dk

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 10-01-02 09:47

Hej og tak for svarene
Til Annette S Ja, det må du gerne. Til Anne-Christine og JJJ077. Jeg bor på Fyn, men lige nu er killingerne på Sjælland. Kort fortalt, er det nogle der bare vil af med dem, og hvis ikke de kan komme det bliver de sikkert aflivet og det kan vi ikke have. Vi har jo selv lige nu 8 katte. Her er 4 piger og de får p-piller hver onsdag og det går fint. Det kan ikke nytte at få vores drenge kastreret for pigerne går også på "udenfor" sjov. Vores katte bor i stalden og lever ellers i det fri, det kan de fordi vi bor langt, langt ude på landet. Men vi ser helst de små killinger får et "rigtigt" hjem. På lørdag køre vi til Sjælland og henter dem. Derfor kan jeg ikke lige nu sige hvordan de ser ud. Men hvis I bor på Sjælland og vil se dem, så send mig en mail. alice.trauelsen@post.tele.dk

Kommentar
Fra : AnnetteS

Dato : 10-01-02 10:27

Nu har jeg bragt annoncen 4 steder,- hvis der er nogle af dem der ikke har fattet man skal svare til dig og ikke mig videresender jeg dem
Held og lykke med de nye mislinger og nye hjem

Kommentar
Fra : AnnetteS

Dato : 15-01-02 04:51

Jeg postede din annonce (kopierede og satte ind) på Hesteinfo.dk - godt nok i dit eget navn, da det var lidt svært at begynde at forklare dem at jeg gjorde det for en anden bruger, som jeg egentlig ikke kendte, men som gjorde et arbejde for dyrene osv.
Der er en som har svaret :
Svar: Til Alice (12.01.2002)
Din email er skrevet forkert, den vil ikke sende............

Hej.
jeg er interesseret i 2 killinger...
Kan de være i stalden eller skal de være i stue huset???????
Vi har 2 dejlige heste på gården.
Hvad koster de?????
Og hvilken afstamning har de,farve,beskrivelse.?
Vi går ikke så meget op i racerne, men rart at vide lidt om .
Håber du ville svare tilbage..
Hvad koster de evt.?
De ville komme til et godt blivende hjem, absolut.
Er de bange for hunde, vi har 3 labradore hunde.
Mail på : angela@post.cybercity.dk

Mvh. Mia
Indsendt af: Mia Angela Alstrup - angela@post.cybercity.dk

Her har du adressen til der hvor jeg har sat det ind : http://www.hesteinfo.dk/brevkasse-kram-index.htm

Held og lykke med det -
Vh. Annette