/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cocktail rettelse ...!!!
Fra : _Elopius_
Vist : 607 gange
210 point
Dato : 05-08-03 20:11

Okay der er en sang i cocktail, som jeg ikke kan finde på den Cd der er fra filmen..

De synger noget i retning af .. One .w... shelter of you love .... one .w.... shelter of you love ...

Det er sikkert ikke stavet rigtigt, og der er et ord med v/w som jeg ikke kan høre hvad er..

Det er mig Nik_, men jeg havde ikke nogen point at stille spg for, så jeg måtte lige låne denne bruger..

Håber virkelig nogen kan hjælpe ..

Nik..

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 05-08-03 21:13

Ja det kunne jeg godt, men så kommer Fillihut, eller Elopius eller en af de andre bare og fortæller dig det også, eller er det bare Nikolai i dag ?

Så besvar det selv, det plejer du jo.
Jeg håber ikke der er nogen der gider spilde deres tid på dig.

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 05-08-03 21:17

Nej du kunne da ej når du siger det på den måde, og oven i købet er så uforskammet.. men så kan det da også bare være ligemeget, tro hvad du vil.. men jeg er ikke fillihut, elopius og heller ikke _elopius_ .. men det fint nok.... prøver bare et finde en løsning når jeg mangler 1 point, for at kunne stille et spg..

Nik..

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 05-08-03 21:19

Okay der er en sang i cocktail, som jeg ikke kan finde på den Cd der er fra filmen..

De synger noget i retning af .. One .w... shelter of you love .... one .w.... shelter of you love ...

Det er sikkert ikke stavet rigtigt, og der er et ord med v/w som jeg ikke kan høre hvad er..

Det er mig Nik_, men jeg havde ikke nogen point at stille spg for, så jeg måtte lige låne denne bruger..

Håber virkelig nogen kan hjælpe ..

Nik..

bedre?

Kommentar
Fra : oscar03

Dato : 06-08-03 09:06

sådan nik_ ... så lykkedes det. Egentlig burde man kunne låne i "banken", kan desværre ikke hjælpe dig,
en blot udvise min sympati til du før-pointløse-stakkel

oscar03

Kommentar
Fra : oscar03

Dato : 06-08-03 09:07

sådan nik_ ... så lykkedes det. Egentlig burde man kunne låne i "banken", kan desværre ikke hjælpe dig,
en blot udvise min sympati til du før-pointløse-stakkel

oscar03

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 06-08-03 16:57

Okay sikkert, er ik helt med.. men nu har jeg da point så jeg selv kan stille spg og måske få nogen seriøse svar på mit spg..

Nik_

Accepteret svar
Fra : MaF1a

Modtaget 210 point
Dato : 07-08-03 22:04

hey nik,, vi ordner det bare jeg skriver..

Godkendelse af svar
Fra : _Elopius_

Dato : 10-08-03 17:59

Tak for svaret MaF1a.