/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Super GSM card Reader - fra ALDI
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 05-08-03 19:58

Hej

Er der en der ligger inde med CD med software til denne som kan pakke den og sende den som zip fil...
Jeg har forsøgt at finde program og driver via Google, Alltheweb og www.Driverguide.com uden resultat hvem kan hjælpe?

mvh
Benjamin Hansen

Accepteret svar
Fra : fireball_dk

Modtaget 110 point
Dato : 05-08-03 20:08

Jeg har den software liggende på cd...har selv købt den i Aldi i sin tid. jeg skulle ikke mene at der er problemer i at jeg pakker den ned og sender til dig. du kan bare skrive til mig på min email datamatiker_studerende@hotmail.com så finder vi lige ud af noget.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 05-08-03 21:16

Ja den er god bruge kandu.dk til udveksling af jeres piratsoftware. Føj for den.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-08-03 21:32

Hej andersjensen

Tak for bøvsen....
Jeg mener nu ikke der noget prirateri i dette - jeg har stadig min CD den er bare knækket da den sad i klemme i en plastiklomem i et ringbind...
Jeg ved ikke om du forestiller dig at ALDI vil skaffe mig en ny, cd tim mig?
Jeg ved ikke om du mener at leverandøren skulle retsforfølge mig eller en anden for at hjælpe mig?
Men nu hvor du har så meget god tid til at fortælle mig du er bedre eller har en bedre moral end mig kunne du jo bruge nogle minutter til at finde leverandøren på nette - så jeg helt legalt kan hente software til min GSM-kort skriver.
Der er intet ulovligt så vidt jeg ser der - men jeg blev da ikke mere glad af at læse dit sure opstød...eller bøvs.
Benjamin Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-08-03 22:14

Tak for svaret fireball_dk.

Kommentar
Fra : Still

Dato : 16-10-03 09:23

Er der nogen der har haft problemer med nye GSM kort som readeren ikke kan læse, og om det er fejl på kortet eller softwaren, har prøvet den nye version hjalp ikke