/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
samle sine gamle skolekarmater
Fra : barslev
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 05-08-03 19:08

hvor kan man søge efter dem man har gået i folkeskole med og ungdomsskole med

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 05-08-03 19:18
Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 05-08-03 19:19
Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-03 19:24

Du kan i første omgang kontakte de skoler, som du har gået på og få adresselister fra de klasser, som du har gået i.
Det viser så adresserne fra den gang.

Herefter er det så igang med folkeregistret. Men det koster penge for hver person, som du skal have oplysning om.

Hvis du stadig har kontakt med nogle af dem, er det jo muligt at de ved noget om dem, som du har mistet forbindelsen med. Det er et større arbejde at gå i gang med. Hvis det lykkes for dig at samle dine tidligere klassekammerater, tror jeg at I får en sjov aften.

Hvor lang tid siden er det du gik ud af skolen?

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 05-08-03 19:28

Gå ind på folkeregistret (IRL) og oplys de daværende adresser, hvorefter det er en smal sag for dem finde de aktuelle adresser. Medbring klassefoto, indbydelse, m.m., så de kan se at du ikke blot vil forstyrre privatlivets fred. Virkede perfekt for os, for 4 år siden ifm. klasse-jubilæum.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 05-08-03 19:29

du kan jo også prøve at finde nogle af dem på de gule sider eller kraks.

Accepteret svar
Fra : johan72

Modtaget 110 point
Dato : 05-08-03 19:29

Bar gå ind på www.klasselisten.dk! Der er alt hvad du behøver.

Godkendelse af svar
Fra : barslev

Dato : 05-08-03 19:56

Tak for svaret johan72.