/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68i eller T310-hvad skal man vælge ??
Fra : Rejeben
Vist : 214 gange
30 point
Dato : 05-08-03 16:50

Jeg skal købe en ny mobil, da min gamle er død men jeg kan ikke bestemme mig for hvad jeg skal vælge.
Jeg er dog brændt varm på Sony Ericssons mobil telefoner, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge.

T68i eller T310 ????? eller en helt anden ??? =:¬)

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 05-08-03 19:57

Hvis du godt vil give lidt meget for en mobil så køb da en TI610 eller TI618 det er den ultimative mobil, den kan ALT min kusine har en, det er ikke små ting den kan se her http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?template=PS1&B=ie&PID=10055&LM=PSM_V

Men skulle jeg vælge imellem TI68i og TI310 så ville jeg vælge TI310 --> http://www.sonyericsson.com/t310/flash.asp?lang=dk

TI68i er rigtig pæn design messig, men jeg mener at det er den ericsson telefon som var den første til at få farve display, og det er ikke særlig godt..

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 05-08-03 19:57

Hvis du godt vil give lidt meget for en mobil så køb da en TI610 eller TI618 det er den ultimative mobil, den kan ALT min kusine har en, det er ikke små ting den kan se her http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?template=PS1&B=ie&PID=10055&LM=PSM_V

Men skulle jeg vælge imellem TI68i og TI310 så ville jeg vælge TI310 --> http://www.sonyericsson.com/t310/flash.asp?lang=dk

TI68i er rigtig pæn design messig, men jeg mener at det er den ericsson telefon som var den første til at få farve display, og det er ikke særlig godt..

Her er de alle http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?page=gis&Redir=page%3DC3_1%26B%3Die

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-08-03 22:47

Du skal spørge dig selv:
Vil jeg have 65000 farvers display eller 4096?
Gode eller knap så gode polytoner?
BT osv?
Kamera eller ikke kamera?

T310 er sikkert en udmærket tlf. men den kunne bestemt ikke få mig til at skille mig af med min t610.

http://www.esato.com/phones/index.php?phone=74&cp=75 - her kan du se en sammenligning af de to modeller.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-08-03 22:51

Sorry.

T310 har samme antal toner som T610.
Skærmen på t310 er dog kun 256 farver - meget lidt.
Den mangler også kalender osv.

Men tjek ovenstående link til sammenligningen....

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-08-03 22:52

Og endnu engang sorry - sidder og sover.

Synes du spurgte efter t610, men det var t68i.

Men anyway - kan kun anbefale T610

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 06-08-03 17:34

Hvis du har penge nok og mener at kvali er vigtigt så køb en T610,
men hvis du ikke vil give så meget for en mobiltelefon så køb en T310 den er langt billigere og der er ikke særlig stor forskel...

Ps. T610 har 65000 farver i displayet +kamera...

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 06-08-03 17:38

Til dig MaF1a det er jo tydeligt du ikke ved hvad du snakker om, TI68i helt ærligt hvilken planet er du fra......

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 06-08-03 17:39

Til dig MaF1a det er jo tydeligt du ikke ved hvad du snakker om, TI68i helt ærligt hvilken planet er du fra......

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 06-08-03 17:41

For at være helt præcis så har SonyEricsson T610 faktisk 65536 farver....

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 06-08-03 22:21

t310 og t610 - ikke så stor forskel... hmmm... nå nej...

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 07-08-03 00:54

StefaNeess hvad mener du med det, jeg ved sikkert mere om en TI68i end du gør,

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 07-08-03 01:04

Og for det andet StefaNeess, det er ikke pænt at tale ned til folk når man ikke selv har styr på div. forskelle på mobil telefoner.
Tænk dig om før du taler

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 07-08-03 18:32

er børnehaven forbi nu???!!?
tsk-tsk