/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Muligt at at bruge tv og skærm på en gan~
Fra : Kris
Vist : 395 gange
50 point
Dato : 08-01-02 20:47

Er det muligt at bruge skærm og tv på en gang. Feks. se en film på tv fra computeren, mens du laver noget andet på computeren(skærmen) samtidig? Eller feks det man laver på computer både kører på tv og skærm samtidig. Jeg har et Gforce2MX MX64 og bruger windows XP. Findes der en driver eller program, der kan gøre dette?

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 08-01-02 21:08

Du skal bruge et grafikkort med tv-in hvis du vil se tv på din computer, og så kan du også lave noget samtidig.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 08-01-02 21:11

Jeg tænkte nærmere at se en film man har downloaded og har liggende på computeren.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 08-01-02 21:12

Jeg tænkte nærmere at se en film man har downloaded og har liggende på computeren.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 08-01-02 21:13

altså have både tv og skærm aktiv

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 08-01-02 21:21

Hej Kris

Nej, ikke med det grafikkort du har der.
Det kan kun gennere et skærmbilled ad gangen. Jeg tror du skal over i decideret videokort eller 2 skærmkort for at få det til at virke.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 08-01-02 21:31

Det kommer an på hvilket format filmen er downloadet i.
Men du skulle kunne bruge windows media player til at se filmen, men hvis den skal op på tv'et så skal du bruge et grafikkort med tv-out.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 08-01-02 21:36

Der findes noget der hedder tv tool 5.5 som jeg har fundet på share reactor. Det understøtter bare ikke mit grafikkort, men mange andre. Det var noget henne i de baner jeg tænkte.

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 08-01-02 21:45

har du overhovdet tv-out i dit grafikkort ?

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 08-01-02 21:47

ja, ja. Bare rolig :)

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 08-01-02 21:26

> Er det muligt at bruge skærm og tv på en gang. Feks. se en film på tv
> fra computeren, mens du laver noget andet på computeren(skærmen)
> samtidig? Eller feks det man laver på computer både kører på tv og skærm
> samtidig. Jeg har et Gforce2MX MX64 og bruger windows XP. Findes der en
> driver eller program, der kan gøre dette?.kandu.dk supporting usenet (4
3139)

Jeg mener at det IKKE kan lade sig gøre med et NVidea grafikkort.
Hvis du vil begge dele skal du gå efter et Matrox G400 eller lignende kort!

Bjørn

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 09-01-02 01:43

Tak for svaret Bjørn Petersen.