/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mew fanadresse??
Fra : mewie
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 05-08-03 14:08

Hey..
Jeg har ledt længe efter en fanadresse til mew, hvor man kan sende breve ect. til hvis man nu tilfældigvis er fan!??
Er der nogle derude som kender den, eller kan finde den for mig?
Vh Mewie

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 14:28
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 14:32

Up! Den første er helt hen i skoven, nr. 2 er OK! * http://www.mewsite.com/

Kommentar
Fra : mewie

Dato : 05-08-03 14:34

Takker..
Men der er jeg inde for ofte og ved derfor også.. vist nok, at der ikke er oplyst nogen fanadresse der!
Har jeg ret? Mewie..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 14:36

Hej Mewie
Jeg har lige kigget rundt der inde... ingen links til en fan side som sådan, men der er et chat forum (på engelsk).
Snuser lige lidt mere rundt... måske andre kommer med noget før mig
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 14:39
Kommentar
Fra : mewie

Dato : 05-08-03 14:40

Håber du finder noget.. :0)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 14:44

Lidt mere som indeholder nogle danske e-mail adr.

This is the only mew-group on the net(At least i haven't discovered any others. Mew is a danish band, and i'm danish too, But i know that there's a lot of english mew-fans and that's why i write in english. All mew-fans are welcome in this group. We've reached an amount of 88 members! And to all members: please write oppinions and news in the forum, add events to the calendar, vote for and create polls, upload and download files and so on... Thanks for being a member of this group.

Kind Regards Morten

"I should have been a tsin tsi for you"

Gruppen administreres af:
morten nielsen (ogstrup@nielsen.mail.dk)
Rune Gjermundbo (kontooplysninger@hotmail.com)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 14:46

Upz! Glemte linket hvor du kan tilmelde dig http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=322615

Kommentar
Fra : mewie

Dato : 05-08-03 14:47

Jeg kunne selvfølgelig skrive til ham Morten Nielsen, han må jo vide lidt!!
Takker!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 14:50

Jow'jow... det ville nok være fornuftigt. Som du selv er inde på, så burde han kunne lede dig. Med 88 medlemmer så er han nok det bedste bud.
Lykke til...
Søren

Kommentar
Fra : mewie

Dato : 05-08-03 14:54

Det har du som ret i..
Tak for indsatsen Søren!!
Vh mewie

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 05-08-03 15:12

No problemo
Men vent med at acceptere et af mine svar, for så lukkes dit spørgsmål efter et par timer. Det ku' jo være andre havde noget bedre. Personligt venter jeg al'tid en dags tid, med mindre det da er 100% opfyldt.
Ovenstående bemærkning / råd fordi jeg kan se du er ny... lige startet i dag - velkommen til i øvrigt
Søren

Kommentar
Fra : mewie

Dato : 05-08-03 15:30

Okay.. tak skal du have..
Jeg venter også lige med at acceptere, vil lige se om der er en anden fan derude som ved hvad den nøjagtige adresse er!
Tak for hjælpen Søren.
Vh Mewie

Godkendelse af svar
Fra : mewie

Dato : 17-08-03 13:07

Tak for svaret CLAN.