/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
zonker diagnose??
Fra : stp
Vist : 274 gange
1 point
Dato : 05-08-03 13:00

Har fulgt lidt med på sidelinjen.

Kan det være dette:

zonker = Narsissistisk induceret mindreværdskompleks.

Stp

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-08-03 15:12

Din diagnose virker lidt indskrænket og fremhæver udelukkende negativitet.
Den må stå for din egen regning.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-08-03 16:44

Stop nu den hetz inden den udvikler sig i lighed med tidligere ubehagelige tråde.

mvh

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 05-08-03 17:04

Kan kun gi Rfou ret.

Helt ærligt - troede børnehavestadiet var overstået.

Helle

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-08-03 17:13

Mener du, at jeg befinder mig på børnehavestadiet med min kommentar?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-08-03 17:41

Til Laurenzio

Din kommentar er helt i orden. Det er stp der kan og bør lukke tråden og stoppe her.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 05-08-03 17:49

Til Rfou

Siden hvornår er det blevet din pligt at fortælle spørgere at de skal lukke deres spgsm???

Hvis stp vil have nogle kommentarer og nogle vil give nogle så skal han sikkert nok selv bestemme hvornår det skal lukkes.

Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-08-03 18:02

Bland dig dog for pokker uden om Rudolf......

og iøvrigt flot at du sådan på hellesallys vegne svarer på laurenzio's spørgsmål.

"kan og bør......" Hmmm!!!

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-08-03 18:17

OK
hvis I kan lide den slags tråde, så for min skyld ingen alarm; men jeg husker dog nogle lange tirader, med samme hensigt, omend rettet mod andre personer. De fleste af dem er mildest talt uskønne.
Og vanen tro, blander jeg mig, når det passer mig.

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 05-08-03 19:22

Laurenzio - Den eneste som jeg mente var omkring børnehavestadiet var stp, og det var ikke meningen, hverken at fornærme nogen eller andet. Syn's bare, at der går megen "tid til spilde" (kald det hvad du vil) med at sidde og kaste med mudder. Meenn, når jeg sidder her helt stille i min stue og nyder aftensolen, ka jeg altså ikke altid la' være med at komme med en kommentar - som alle andre.

Fortsat god aften til alle -

Helle

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-08-03 19:34

Ja bland du dig bare Rudolf men lad være med at tro det har nogen betydning - for det har det vitterligt ikke.

Karina
God aften til dig også laurenzio

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-08-03 19:44

Takker og bukker, mens jeg slår mave efter en dejlig middag.
Håber i nyder endnu en dejlig sommeraften (dette er jo smalltalk )

Laurenzio

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-08-03 19:56

Det vil vise sig Karina.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-08-03 11:24

uhhhh uhhhh .... det har allerede vist sig Rfou. Det har simpelthen ingen virkning overhovedet, det betyder intet, og du kommer ingen steder med dine forsøg på at spille alles bedrevidende "bedstefar"....

Nope .....

Karina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-08-03 12:22

Undskyld Karina - men indtil nu har der ikke været meget mudderkastning i denne tråd. Og det var vel det der var lagt op til.

Og jeg har da fået føjet et nyt tillægsord til min samling.
Underdanig - bedrevidende - nævenyttig - gedigen - bedstefar - pensionist. Du kan mange gode, jeg venter spændt på de næste.

mvh

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-08-03 12:57

øøhh ok Rudolf..... ja det er da pæne ord - det må man lade mig, ikke noget svulstigt i dem - beskrivende, ja - men ikke svulstige.

you´ll be the first to know.

Karina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-08-03 13:29

Det er i orden Karina. Du må såmænd kalde mig hvad Du vil, sålænge Du holder Dig til denne toneart. Der er visse andre der kunne lære noget af Dig.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-08-03 01:11

Hvad med at gætte på hvem "stp" er istf. at "køligt-tilsvine" hinanden?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 07-08-03 02:21

Hej Christina
"køligt-tilsvine" Den har jeg aldrig hørt før; men det er rammende udtrykt. Jeg tror dog at noget der ligner "gensidig respekt" vil være mere dækkende, i hvert fald hvad angår Karina.

Hvem "stp" er vil jeg ikke gætte på, eller i hvert fald ikke nævne navne, for det kunne jo netop hjælpe vedkommende i gang med hans forehavende. som sikkert var at starte en gang mudderkastning.

Og den slags kan jeg ikke lide uanset hvem det går ud over.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-08-03 10:56

Rfou skrev :

''Hvem "stp" er vil jeg ikke gætte på, eller i hvert fald ikke nævne navne, for det kunne jo netop hjælpe vedkommende i gang med hans forehavende. som sikkert var at starte en gang mudderkastning.''

den betragtning er jeg enig i - jeg havde såmænd mistanke allerede da jeg så indlægget oprettet.

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-08-03 11:01

jamen skal vi så ikke mødes et fredeligere sted..."smalltalk!!!!!!!!!!!!!!" spørgsmålet fx!

Christina

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 09-08-03 17:48

Med en vis herres sprogbrug herinde, er det jo nemt at gætte ham. stp er jo en forkortelse i samme dur, som man brugte i en anden tråd.

sfawj09j 9jweajw ja9efæaj a9wjefa09j karina 0jef+a0wjeføjø+a0j 9je09a jeæ8a9æouyhæ3on jæ9aj æ9aæ8f æajf89wj æjfa9j ??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-08-03 13:04

Hold op hvad er du på Mogens ???

jeg begynder at tro du liiiiigefrem er helt pjattet med mig .... *GGGGGGGG*

KARINA ...