/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ingen skrift i GTA 3
Fra : safarano
Vist : 478 gange
120 point
Dato : 05-08-03 12:54

Jeg har lige fået ny comp.! Så jeg ville lige prøve at se forskellen på at spille GTA på en nyere comp., men da jeg gik ind i spillet var der ingen tekst i menuen, og så er det jo ikk nemt... er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 05-08-03 14:19

Jeg har haft problemet og jeg mener at man bare skal opdaterer grafik driverne.. hvis ikke det virker kan man måske finde en patch der kan udbedre fejlen.

Kommentar
Fra : safarano

Dato : 05-08-03 16:51

Jeg kan ikk få skriften frem :'(! HJÆÆLP!

MVH. Mads Neistskov

Kommentar
Fra : Playa

Dato : 06-08-03 23:37

I GTA 3 er der en fejl der gør at den ikke understøtter visse grifikkort, det drejer sig om flere forskellige mærker, jeg havde det samme problem og ringede til forhandleren som henviste til producenten af henholdsvis Grafikkort og spil, og først ringede jeg til producenten af grafikkortet og de henviste mig til en forhandler af spillet, han kunne imidlertidig fortælle mig om denne fejl og om at der ikke var andet at gøre end at købe et nyere grafikkort, men dette ville være dumt da det er en fejl fra spilproducentens side og der derfor ikke nødvendigvis behøver at opstå fejl i andre spil

Kommentar
Fra : innleggen

Dato : 08-08-03 23:21

jeg har haft samme problem med mit GeForce4 Ti4200 128 mb. grafikkort. jeg ved ikke hvorfor men lige pludselig virkede det bare uden jeg husker at have gjort noget. hvis det er driverne det er galt med så køb bladet Privat Computer på deres cd'er er der de nyeste drivere til alle grafikkort.

håber det hjælper!!

MVH Innleggen

Accepteret svar
Fra : innleggen

Modtaget 120 point
Dato : 11-08-03 21:43

Her er løsningen!!!
I nogle tilfælde kan man ikke få Grand Theft Auto 3 og andre spil til at virke under windows XP på grund af grafik fejl. I så fald kan man på Microsoft's hjemmeside hente en patch, som opdaterer d3d8.dll, og som der med muligvis kan løse problemet. Gå ind på www.microsoft.com/downloads. Vælg sprog og operativsystem dvs. home eller pro-version af XP. Sæt mærke ved søg efter nøgleord og indtast Q306676, som nøgleord. Dermed kommer du frem til det rigtige patch-program. Det er en exe-fil, som bare skal downloades og startes.

Det skulle gerne hjælpe!!

MVH Innleggen

Kommentar
Fra : innleggen

Dato : 11-08-03 21:45

ups.. du skal lige fjerne det sidste punktum i linket ovenover!!

MVH Innleggen

Kommentar
Fra : safarano

Dato : 11-08-03 21:45

Tak for hjælpen gutter! Problemet er løst! Jeg er dælme lettet!

Kommentar
Fra : innleggen

Dato : 11-08-03 21:52

hvem får pointene???

MVH Innleggen

Godkendelse af svar
Fra : safarano

Dato : 11-08-03 21:55

Tak for svaret innleggen.
                        Jeg kunne ikke leve uden!