/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Filer Til gammel spil
Fra : Surf
Vist : 615 gange
30 point
Dato : 08-01-02 19:51

jeg har et spil der heddet broken sword og er/var meget glad for det men jeg kan ikke spillet det fordi cden er ridset

så er der nogen der ved hvor man kan hente filler til netop det spil
så bliver jeg meget glad

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 30 point
Dato : 08-01-02 21:07

Hej Surf

Har du set, at du kan købe en "opsamlings" CD med: Boken Sword,-Broken Sword 2,-samt 2 andre spil på.
http://www.gamesector.dk/forside/artikel:aid=4281

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : zariana

Dato : 10-01-02 14:32

Sometider kan man redde en ridset cd ved at gnidde læsefladen ind i tandpasta og derefter skylle den af og tørre den. Det lyder underligt, men det virker.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 07:19

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 14-07-02 11:15

Inden du godkender et svar, så læs lige her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/4722

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 18-05-06 22:11

Tak for svaret vestergade.