/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
smalltalk!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : skingur
Vist : 442 gange
1 point
Dato : 05-08-03 10:04

Hej... en lille helt almindelig smalltalk uden emne for ikke at mudre andres indlæg til!

Søren , hvornår skal vi klappe hulepindsvin? (long time no see!)

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 11 point
Dato : 05-08-03 10:11

Hej Christina
Jow'jow... det er jo sommer og sol, så PC'en holder en hel del fri + vi lige har været i sommerhus (Fanø).
Hulepindsvin... ikke klappe - av, av! Men der er en masse andre dyr at "pille" ved
Vi kan ku' jo lige snakke sammen på "marquardsen@email.dk" eller send mig dit/jeres tlf. på samme da sønnike er ved at hente Xbox spil så min 2MB forbindelse er lidt sløv.
I morgen skal jeg lige til Aberdeen (hjem igen om aftenen) - Urghh! Eksamen i CAA certifikat (Cevil Aviation Authority)
Sommerknuzer fra Grenaa
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 10:12

Jeg er DUMPET... ikke cevil men civil

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 10:31

NB: Ang. det der hulepindsvin, så siger Benny man ikke må ha' så'n en privat. Du ved vi snakkede om, at skaffe dig en.
Dyrenes Gård har drøn travlt p.t. og vi skal til fest derude på fredag. Årlig BBQ fest for medlemmer & venner af DG http://www.dyrenesgaard.dk/venerne_1.htm
Hvor blev du af? Kom landposten forbi i det nordlige?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 10:47

CLAN -> Højt at flyve...

Ja ja skingur, du har åbentbart fået sol og fladøl nok for et stykke tid siden du kan starte en smalltalk i så pragtfuldt et vejr! Hva' me' ballerne ska' de ik' også ha' lidt solskin ombord?
...for at foregribe begivenhedernes gang: Nu ingen bemærkninger om mine følsomme boller og sol

Mudderbadning? Det lyder interessant ! Vælte sig i sølet via smalltalk

Jeg vil i hvert fald ud og pisse territorie af, hvor pigene er sparsomt påklædt, drengene suger maven ind og går i alt for små badebukser
Føre mig frem på den lyseblå Mustang (det lugter da lidt af hest) i mine JUPITER cykelshorts og kørebriller. Så vil jeg drikke et par fladøl og vende godt overrislet tilbage her og kommentere på alt og alle i denne tråd, hvis den lever så længe.

Nu giver vi den lige til kl. ½12.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 11:11

Hej Molokyle
Fadøl... fornuftig ting i denne varme. Her sidder jeg med en flad kop kaffe, ømmer mig over tandlægebesøget i går (har lidt ondt af mig selv), måske et par hektoliter gylden, boblende og skummende fadøl ku' hjælpe *GG *
Jeg skal nu ikke op og flyve, hvad angår CAA certifikatet, men derimod nedtage helikoptere på platformen, hvor jeg arbejder... meeeeget fin tittel (gid det ku' ses på lønnen også) HLO = Helicopter Landing Officer.
Dyrkede i øvrigt lidt svæveflyvning da jeg var yngre... 'det kan jeg varmt anbefale at prøve.
Go' tur på Mustangen og med et par kopper fadøl inden for vesten, så skulle du vel ka'ku' afstrinte et anseeligt område / revir
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 11:33

CLAN -> svævefly, det er sgu sjovt. Har været passager engang i en eller anden smart ny en, der kunne krumme vingerne og svævede ca. 60% bedre end en gennemsnits måge !!! Den ku' loope og hele svineriet.
Ellers begrænser mit flykendskab sig til Airfix, Frog, Rewell og Tamiya skala 1/72
Jeg har det lidt med fly som med heste: Stolte skabninger så længe de opholder sig ca. 10 meter fra mit skøbelige legeme. Tættere på bliver jeg slået med usigelig rædsel.

Måske lidt pral med fladøllerne. Det bliver nok V.I.P (Very Impotent Person) fra Harboe. 4 stk. for 19 kr. selvom man ikke har flasker med. I Nansensgade's Super Spar findes de også på køl ved siden af mælken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 11:37

Ad sti ad sted på raske fjed... så ta'r vi cyklerne frem: Ding ding...

Vi sås.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-08-03 15:08

Ja god tur ud i sommervarmen. Jeg er lige kommet hjem fra den lokale park hvor jeg har kogt i et par timer, ligner nok en hummer (i farven vel at mærke) til aften. Vedrørende øllerne, dem tåler jeg sgutte i denne hede, men vil jo gerne ha` dem alligevel, derfor køber jeg et par super light, helt fint for mig.
Fortsat god sommerdag til alle.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-08-03 16:55

Hvis det skal være Harboe, så skal det være 110 - nemlig. Og gå i så bare ud og bliv branket over det hele, så vil jeg gå ned i en kælder og skrue på et par ventiler.
Skingur > jeg forestiller mig da, at det er tilladt med sidebemærkninger i smalltalk, og alle kan hoppe ind og deltage.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 18:43

emesen -> 110 = et-et-nul til dig , ..der røg også lige 2 af dem i skuffe 1 !

STRAND SLADDER :

Ét'eren: Så kommer der en lidt buttet mand, kigger på mig og si'r : Hmm.. her lugter af branket Bacon.
Næh... si'r jeg ; kikker lidt på hans omfangsrige vom og replicerer : Jeg tror det er stegt flæsk.
Han sagde ikke mér og gik

To'eren : Hunløven ved siden af mit SBS (Storternede Blågrønne Slumretæppe) fortalte mig: De er ægte: Jeg har selv betalt dem !!!

Tre'eren : Tre piger i 30'erne spiser frokost under træet et sted på Charlottelund Fort. Den ene si'r : Min fyr's er måske ikke så lang, men så er den til gengæld tynd !!! Jae.. hvad munden ikke løber over med, her i sommervarmen

Go' dag i det Sjællandske Sommerland lidt nord for Kbh.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-08-03 18:48

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-08-03 19:29

har været på skovtur med hesten, skønt! Derefter har jeg været dybt flittig og har pudset seletøj!

Har kun drukket 1 øl i dag!!! (nedtrapning )

Håber ikke I er blevet for brankede/kogt i dag? (udover hummeren solgaard!!!)

Søren, har du for mange tømmermænd søndag? Jeg HAR klappet et hulepindsvin engang - det gjorde ikke ondt! Heller ikke på pindsvinet!

Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 20:32

Hvornår er solgaard bevet hummer. Er der noget jeg har overset, medens lyttelapperne scannede (pejlede?) de nordsjællandske strande?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-08-03 20:40

Elementært kære MOLOKYLE - I en Sol/gaard skinner solen altid, og det må da give lidt rigeligt bruning.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-08-03 20:40

ups...mig der var for hurtig! Det var laurenzio, der er blevet en hummer...hvad min solgaard er pejlet til i løbet af dagen?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-08-03 20:40

min = mon!!!!

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-08-03 20:50

Neejj helt hummer blev jeg gudskelov ikke, men jeg kan eddermame (undskyld mit fransk)
mærke de par timer i parken, mon ikke det bliver bare lidt brunt på et tidspunkt??
Fortsat god aften.

Laurenzio

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 20:57

Nu er klokken blevet sandkage ( ..fra DanCake klart, men det behøver jeg vist efterhånden ikke at nævne ), kaffe med Karoline's Dansk kaffefløde 9% og en seriøs gang kandu.dk smalltalk. Kom an..!
Jeg hygger imens.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 21:06

Nåh ja, jeg snakker da bare ned mig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 21:11

Ps. Har tænkt lidt over, hvorfor jeg laver så mange stavefejl; m og n sidder tæt på hinanden på tastaturet, det gør r og t også, men i virkeligheden tror jeg mere det er et spørgsmål om, hjernen (den smule der er tilbage) 'fylder på' for ens indre øje. Man kigger på sætningen man lige har skrevet: Nul fejl! -> Send indlæg -> RETURN

..og pludselig masser af fejl. Kender I det?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-08-03 21:22

Så får du da også de svar du ønsker molokyle
"en seriøs gang kandu.dk smalltalk" > tjae emnerne er sgu mange, sidder lige og ser om div skovbrande i hhv. Canada og Portugal hvor sidstnævnte er erklæret i katastrofetilstand. Det er sgu da en frygtelig måde at miste sit hjem, ting man har samlet hele livet m.m på.
Men det høre vel næppe under "smalltalk"

Har lige pudset vinduer sidst på dagen, så nu står ALLE striberne fint og klart i solen .

Laurenzio (som øver sig på smalltalk)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 22:06

Ved ikke hvorfor, men min kommentar forsvandt lige før ?

laurenzio -> Joda; klart et emne for smalltalk: Død og ødelæggelse. Miste alt !
Godt man er hjemløs, så er der ikke så meget at miste. Det meste er allerede gået sig en tur... men humøret er iorden og er der endnu

Brug: Varm vand, Salmiakspiritus, eddike og et strindt VEL ultra. Polér efter mde gl. aviser = NUL STRIBER !

POINT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 22:08

SE dér var den igen ! mde . Det er der ingen der kan udtale. Jeg er sikker på, jeg skrev 'med'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 22:12

hmm. varm vand...? Ja, den er go' den dér, du dér du... VARMT for hulen da.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-08-03 22:17

stakkels molo!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 22:48

Skla lieg læer ta stvae !!!

</MLOOKELY>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 22:54

Agurketid !!! Vi vil ha' sjove link NU..?

Her : http:// .........................................................

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 22:57

Keder mig lidt forstås... og for doven til at kode og tænke dybt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 23:00

Hva' med : http://www.virtual-worlds.net/lifedrop/ ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-08-03 23:01

Min sjæl er stadig i Herning og drikke fadøl i den smukke nat...kedeligt!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 08:40

Citat
..og pludselig masser af fejl. Kender I det?

Det er jeg rigtig glad for at læse, jeg troede det var alderen der trykkede.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-03 21:29

Tak eme..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 21:32

Men sådan har det været siden jeg var 30 - så det er nok alderen.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-08-03 01:16

aiii, jeg er træt nu... rødvin istf. fadbamser...det ska man liiige vænne sig til!!!!

overvejer hvordan jeg skal overbevise gemalen om at vi skal have en (næsten) vildtfremmed hjemløs kjøwenhawner på besøg et par dage....

Hvodden gør man det????

Kh Christina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-08-03 09:01

Hej Christina
Søndag har jeg med garanti så mange tømmermænd, at de kan udlejes til at bygge en mindre landsby af norske fjeldhytter, men det har aldrig slået mig 100% ud af kurs... altså kan vi da godt aftale et eller andet med DG, bare det bliver engang over middag *GG * men hvis det skulle blive aktuelt, så slå lige på tråden engang i løbet af i dag eller i morgen, men som nævnt tidligere, så kan du jo lige sende mig en mail.

Ang. alle de dersens fadbamser og rødvin... så har man aldrig prøvet at være rigtig fuld, hvis man ikke har prøvet at blive vækket af to politimænd, som er ved at tegne en kridt-streg omkring én.

Turen til Aberdeen i går gik i vasken p.g.a. tekniske problemer med bilen. Nåede kun til Vejle før den smed vandet som en anden gravid kvinde. Heraf kan man konkludere, at en bil på 4 år også kan få veer.
Altså må mit CAA radio certifikat vente, til næste gang jeg er hjemme.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-03 10:05

skingur -> Ja, der har du nok fået et problem
Prøv med : Jeg har altså ikke inviteret nogen, så jeg ved ikke hvad ham kjøwenhawneren laver her hos os?

CLAN -> Nu drikker jeg altså ikke normalt ...eller normalt drikker jeg ikke !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-03 10:15

Hej Molo
Bare rolig... du går ikke under kategorien dranker hos mig
(gu' ved hvorfor jeg benytter røde næser hele tiden?) ups..
Selv står jeg ikke af vejen for en god fest... eller en improviseret en af slagsen, og et par kopper mjød eller en dunk gamle druer skader vel ikke. Mit arbejde tørlægger mig i 3 uger, så der er ingen fare for jeg bliver helt "gennemblødt".
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-03 11:00

CLAN -> Ved du hvad forskellen på en alkoholiker og en dranker er ???

En alkoholiker har RÅD til at drikke !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-08-03 11:12

Clan! - den der bil, som skulle "føde" i Vejle. Er du sikke på det var vand du havde hældt på.
For alkohol fordamper alt for hurtigt i denne varme.
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-03 11:37

Molo -> Så må jeg være alkoholiker
Eme -> Nahh! Det var nu vand tyndet op med kølemiddel
Nå men det var en af de hersens spændebånd eller nærmere sagt klemmebånd som gik i udu' og så hoppede køleslangen af... meget morsomt med 150 midt på motorvejen. Kors hvor en dampsky der var efter mig (ledte tankerne hen på en gammel dampmaskine). Heldigvis opdagede jeg det inden temperaturen steg til himmels, med slået topstykke og alskens andre ulykker, som kunne være sket.

I aften står den på BBQ fest på Dyrenes Gård (DG) med diverse langtids lagrede og flydende substanser, så mon ikke jeg har ondt i topstykket i morgen? Håret kan jeg ikke få ondt i... det blev væk for ca. 25 år siden og jeg har ikke fundet det sidenhen. Det eneste der er tilbage er det på køleren og det som jeg sidder på

Hygge... er i gang med oprydning i mit værksted + er ved at forvarme med en enkelt "kold". God weekend til jer alle suzammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-03 11:39

NB: Dyrenes Gård er... http://www.dyrenesgaard.dk og tumpen bag hjemmesiden er mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-03 12:25

Det ser sørA'mar hyggeligt ud, selvom det er 'en tumpe' der har lavet sitet

Mth. hår; ligesom jeg nævnte for emesen engang: Selvom man er skaldet, kan man godt få ondt håret ! (=fantomsmerter og efterfølgende lommesmerter)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-08-03 15:49

Molykote!
Tal pænt, jeg tror det er clan, der har lavet det site.
Det ser i øvrigt indbydende ud, men om der mangler kode eller sådan noget har jeg ikke set efter.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-03 17:30

CLAN og emesen -> Det var ikke noget i dét! Det var CLAN selv, der kaldte sig t..... derfor citationstegnene. Jeg gør mig skam altid stor umage for at 'tale' pænt, men nogen gange, kammer det altså lidt over og bliver 'for meget'.
Sorry... jeg synes det er et godt 'initiv' med en sådan dyregård og jeg synes sitet er pænt og lettilgængeligt lavet.

Iøvrigt, igen en af de dersens der: ondt håret! ...ondt i håret ; for jævelen...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-08-03 23:52

Ok - hvisker >alt forladt<
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 21-08-03 08:59

Tak for sidst søren
Lukker lige inden jeg starter en ny!!