/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sengetøj med disneymotiv !! ??
Fra : Hellobal
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 05-08-03 09:27

Er der nogle der ved hvor man kan købe sengetøj i stor-dyne str. med disneymotiver på ????
Det ville være en stor hjælp hvis der er nogle der kan hjælpe !!

På forhånd tak !!

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 05-08-03 09:39

Har du prøvet Jysk ?

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 05-08-03 09:39

Hej Hellobal,

du har vel prøvet Jysk og Ikea ?

Held og lykke.

Helle

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 05-08-03 09:40

Hej Hellobal,

du har vel prøvet Jysk og Ikea ?

Held og lykke.

Helle

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 05-08-03 09:40

Hov - ved ikke lige hvad der skete !!

Accepteret svar
Fra : oscar03

Modtaget 110 point
Dato : 05-08-03 09:46

Ja... jeg er mere end almindeligt sikker på at du kan købe det i Lisbeth Dahl i Købmagergade... Kræver selvfølgelig
at du er i nærheden af hovedstaden. Jed ved ikke om hun har andre forretninger i landet. 33328070 er tlf.nr.
til butikken i Købmagergade. Men pas på med at gå ind hvis du har han tin nips og pynt. SÅ kommer du fattig
ud !!!!!!!! hilsen oscar03

Godkendelse af svar
Fra : Hellobal

Dato : 05-08-03 16:46

Tak for svaret oscar03.