/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blokering af billeder til kandu.dk
Fra : andersjensen
Vist : 441 gange
200 point
Dato : 04-08-03 20:01

Ram2 har desværre lukket kontoen for billeder af medlemmer af kandu, efter at have kigget logfiler igennem fra Apache og firewallen, kan det konstateres at dette er Ram2's ip-adresse.

Der vil desværre ikke fremover være muligt at få direkte adgang til kontoen, så hvis du vil have dit billede på kontakt da en af os enten via kandu eller findsvar, så skal du nok få hjælp den vej rundt.

Ram2 bliver grovere og grovere, sproget er noget som p.ksp...er og de ord der er værre, hvilket jeg skal skåne andre for.

Nu er kontoen for billed uploadning lukket, da Ram har afsløret sig selv med sin ip-adresse.

Synd at en fin ide, skal ødelægges p.g.a. en klovn skal ødelægge det for jer andre... BIllederne vil stadigvæk være oppe, men der kan ikke uploades mere, det har Ram2 fjernet for jer.

Servicen var gratis, og med begrænset vedligeholdelelse og da mit job og andre ting tager min tid, har jeg vurderet at det er nemmere at maile mig eller icq : 2847724, så skal jeg nok være jer behjælpelige med at få billederne online....

mvh

ham i kender

Og nu gætter jeg på en ting, denne går i opfyldelse indenfor kort tid.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 04-08-03 20:06

Ram2 - hvis det er rigtigt - så kan du ikke være det bekendt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-08-03 20:19

Hvis det er rigtigt....og du selv har rent mel i posen, så bør du melde ham til sin internetudbyder.....

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-08-03 20:30

Hmm jeg tror i misforstår mit indlæg....

Kontoen er åben for alle det krævede bare at man kiggede på kandu.dk for at finde brugernavn og kodeord.

Man kan ikke slette noget, men man kan lægge porno og andet op på serveren og dette er sket.

Det er det dette tiltag stopper. og da kontoen har været offentligt tilgængelig er der intet at komme efter...håber dette afklarer det jeg skriver i det første indlæg, som nok kunne misforstås... Undskyld min forrige formulering, nu håber jeg ikke dette kan misforstås ??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-08-03 20:36

Der er sikkert flere som jeg der sidder og filosoferer over denne tråd: Gjorde Ram2 virkelig det eller er det andersjensen der skriver dette for, at sætte Ram2 i et dårligt lys??? Hvorom alting er, så er der endnu en Kandu "krig" igang, hvor det handler om hvem der er mest troværdig og hvem der er "værdig" nok til at blive accepteret af de andre Kandu brugere, og dermed ikke blive "frosset" ud...

Men hvorfor fortsætte og være vinden der puster liv i denne "krig" når det alligevel aldrig vil blive opklaret hvem der gjorde hvad og hvorfor???

Der er had og ondskab nok i den virkelige verden...

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-08-03 20:39

Jeg misforstod ikke.
Jeg har lige været inde og se at billedsiden nu ser pæn ud, og det har den ikke været hele tiden.
Der var lagt noget snavs på, og det kan man ikke mere.
Det er så bare lidt sværere hvis man vil have sit kontrafej med i "familiealbummet"
Men ellers det samme.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-03 20:42

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener.

Er det ikke muligt fremover at at få sit billed på?

De billeder, der er lagt ind er jo mulige at se.

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-08-03 20:49

For ikke indviede så er det denne side med billeder.
http://yff.dk/web_pages/kandu/
Jeg kan ikke huske "andersjensen's" mail, men det kan være den kommer her i tråden.
Emesen.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-08-03 20:50

Hej Ans

Jov det er muligt, man bruger icq...til at kontakte mig : 2847724 eller en af medlemmerne herinde kan jo komme i kontakt med en af os (findsvar). Ingen problemer der, men man kan bare ikke selv gøre det, p.g.a. ovenstående.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 20:51

andersjensen -< Har du 'svinet' ram2 til uden 'rigtig' grund bør du sige undskyld!

emesen -> = som dig, jeg har bemærket unoder, hvilket jeg før har påpeget! (Den 'skide' hund Eifel )

..siden kom der mere rigtig snavs til. Er det fjernet? OK. for mig.

Jeg syn's det er godt 'initiv' med en plads til billeder. Så kan man efter lyst, sætte dem ind i profilen, ligesom solgaard og mig; sagde hunden (..ikke Eifel )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-08-03 20:56

Molokyle, de der ting som Toupie har gang i er for hans egen regning, mere er der ikke at sige til den.....Og jeg deltager IKKE i nogen drejning af dette. Indlægget var kun ment som en orientering til jer herinden intet andet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-08-03 20:59

MOLOKYLE!
Ja bare det var min hund, for den ser sød ud.
Min egen hund døede i '79 men den kommer stadig "gående" ind i stuen.
Det var en Griffenfelder.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 21:16

emesen -> Der kan man se... Sød og Død... (..ikke i nogen ond mening, men hva' sku' den dér ?) Alligevel :

Sådan set iorden med kanariefugle, katte, aber og kæmpe phytoner, men tilsvining og humørforladt porn' : NEJ TAK !

Som sagt syn's, det er fint med den fælles plads andersjensen og co. stiller til rådighed.
Jeg kan godt se problemet med åben upload, men det burde ikke volde ADMIN de store probs !

ram2, andersjensen, Rellom, emesen, fnollerpige, rfou, skingur, technet, molokyle, viskinge, uffe29, mango, franksp, elxx, zeroXP, solgaard, melander, hellesally, srhansen, catbody, strarup, CLAN, ans, als, Ishoey, Bjarne_H, manse9933, (knallert) Jon, buch78 og alle de andre (alle nævnt, alle glemt) er vel voksne nok til ikke at punke det helt.

Resten fjernes let ..eller hva' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-08-03 21:34

jeg er faneme efterhånden stået helt af, kandu.dk er ikke længere værdig til at kalde sig videndelingssite, der er ikke andet end ævl og kævl og pointfuskeri og svine hinanden til......

Jeg kommer måske tilbage når tonen er blevet bedre, ellers må jeg jo lave min egen side..

adios refyr flakse

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-08-03 21:35

Molokyle, det tager 5 sekunder at fjerne det der ikke skal være der.... det kræver at man kan bruge en stifinder.. Det er det hele.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-08-03 21:44

Lille zonker.

Jeg forstår stadig ikke hvad du laver på Kandu. Du er blevet smidt ud, men tiltager dig stadig adgang under div. profilnavne.

Jeg ved godt, at jeg ikke er din livret, fordi du den ene gang efter den anden bliver jordet, og synligt den lille.

Nu forsøger du et krampestunt, og lukker noget løgnebavl ud om IP adresser Apache, Firewalls, i et af dine typiske forsøg på at fjerne brugere der taler klogeågezonker imod. Åhhh hvor er du dog gennemskuelig, i dit zonkerstuntforsøg med at sætte mig op mod x-andre brugere på Kandu, hvor du stadig ikke har noget at gøre.

Lad os for sjov antage den teori, at jeg har smidt nogle billeder ind på DIN side. Hvad så??? Hvor står det, at dette ikke er tilladt. Og til Uffe29 sån’ lige ind i mellem, hvad skal lille klogeåge zonker anmelde?? Kan du lille zonker virkelig ikke selv se hvor latterlig du gør dig.

Gud og hver mand/dame ved hvor fyldt med løgn du er. Lille zonkermand, din troværdighed kan falde igennem perforeringen på et frimærkeark, og du er og bliver patologisk løgnhals

Se f.eks.:

http://www.kandu.dk/dk/spg/13451#125716

[citat]
Tja Fnollepige/Karina eller hvad du nu hedder...

Du bliver ved med din zonker, som jeg stadigvæk INTET kender til.....

Jeg har som ny bruger læst de regler igennem som findes her og der står der højt og tydeligt noget med ulovligheder, den er da ligefrem og ikke til at misforstå.
[/code]

Som jeg stadigvæk INTET kender til………
Jeg har som ny bruger………

Kan du selv se, at sandheden har trange kår i dit univers?? Andre kan slet ikke undgå at se det

Og hvad er egentlig dit problem i denne sammenhæng, (jeg ved godt at du har mange andre)? Jeg kan forstå på Emesen, at siden stadig fungerer. Alt i alt havde du nok stået dig bedre ved at klappe i, og ikke forsøge på denne ultra - latterlige måde at fucke noget op. Men du er for dum.

Du er en løgnhals (bevist)…
Du er latterlig (bevist)…
Du er dum (har du selv bevist)…
Og fis så af, fra et sted du er smidt ud fra…

Jeg orker dig ikke.

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-03 22:05

Hvem lagde billeder ind af Saddam Husseins sønner? Og hvem har fjernet dem?

Selv synes at det var en dårlig joke. Men hvordan kan det ske?

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-08-03 22:16

Kig på ovenstående dokumentation....

Jeg har fjernet alle uvedkommende billeder og ændret password... Det er jeg den eneste som har adgang til....

Hvorimod kontoen hele tiden har været åben for upload af sit billede.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-08-03 22:20

Hvis jeg gerne vil ha' mit billed ind, hvordan gør jeg så?
Hvis jeg gerne vil ha' fjernet mit billed igen, hvordan gør jeg så?

De venligste hilsener fra Fyn
Franksp

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-08-03 22:31

<zonker mand > hansandersen > andersjensen mv.

Dokumentation Du kan sikkert bilde nogen det ind

Til Frank: Du kan ikke fjerne noget selv. Du er helt i lommen på zonker mand > hansandersen > andersjensen mv.

Ram

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-08-03 22:39

Tak ram2

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-08-03 23:00

Gud ved (hvem ellers) om Torben Søndergaard via OZ5VIB BHL skulle være den samme som zonker>hansandersen>andersjensen.

De har i hvert tilfælde samme svaghed for mytomani

Mangler du et øje, bryst eller måske en hjerne, så er det bare afsted til Herning

De fører alt i reservedele. Gud ved (hvem ellers) om diisse er omfattet af den nye garanti / reklamationsret

http://www.kandu.dk/dk/news/324858

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 00:48

I pejlevogn til Herning ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 00:54

Altså, vil man vise fjæs kan man sgu da altid lægge billeder ud. Ikke kun på yff, men MASSER af plads rundt omkring i cyber. Så linker man da bare fra sin profil, hvis det er det: [ VUPTI ] ;et billede. Problemet kan sgu da ikke blive ret meget mindre? ...og så kan man selv øve censur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-08-03 07:03

Det egentlige spørgsmål er vel, om vi andre vil involvere os i
Zonker og Ram2´s private krig, som er opstået i et helt andet forum?

Jeg vil ikke!

Jeg er ikke medlem af nogen - eller nogens - fanklub her på kandu,
men går stærkt ind for, at alle tilstræber at opføre sig ordentligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 08:51

Rellom -> tilstræber ? Selvfølgelig skal man det. Hvis nu nogle brugere, over for hinanden, bruger kraftudtryk (lad os bare kalde det det) er det iorden for mig, så længe det foregår i smalltalk på spørgerens præmisser. Nogle synes at en debat bliver tandløs hvis man holder sig til : ikke korrekt istedet for; LØGN, useriøs istedet for NARHOVED, jeg syn's du tager fejl istedet for IDIOT, usmart istedet for KLOVN osv...

fanklubber? Jeg bliver vist aldrig medlem af nogen heller, men har stor respekt for folks forskellighed, især hvis de kan holde sig til emnet med en vis relevans.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 05-08-03 17:54

Dette er typisk for jer herinde, nogle af jer ihvertifald....

Forhold jer til det det drejer sig om....

FrankSP der har ikke og bliver heller ikke problemer med at få det fjernet.

Jeg kan jo ikke gøre for at Ram2 søger sjælefred hos Gud, det er ham vel ondt...efter ovenstående ballade er det jo også nødvendigt...

Der foregår INGEN krig, jeg fortæller jer bare hvorfor kontoen har skiftet password, og sådan er den... Jeg gider ikke bruge tid og energi på en gratis ting, som alle herinde syntes om. Det tog jeg konsekvensen af og fortalte jer, men straks drejer i som ALTID fokus væk fra det det drejer sig om....Nemlig at en enkelt bruger kan ødelægge en ting, som mange var glade for.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 05-08-03 17:55

Og Rellom dine private fantasimonstre kan du pakke væk i kufferten, det du har gang i findes IKKE....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-08-03 23:29

Når man en gang i mellem bliver for overvældet af, at spekulere over livets store spørgsmål, dukker de mindre spørgsmål op. Et eksempel på dette er zonkerfænomenet med div. sidegevinster.

Jeg undrer mig over, at Kandu stædigt og vedvarende fastholder ikke at gøre noget i forbindelse med at en person konstant huserer på deres Board, på trods af, at de har smidt vedkommende ud.

Under varierende profilnavne, hvor han åbenlyst fylder alle med løgn og latin, promoverer han et andet board, hans eget, som han forsøger at gøre til en konkurrent til Kandu, og undlader ikke at blære sig med at fortælle, hvordan han omgår Kandu's spærring af ham. Kig her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/14401#134221

Citat
Hvis man ved lidt om ip-adresser og proxyservere, jamen så vil man vide at kandu.dk, kan forsøge at blokere folk, men at det ALTID kan omgås...

hvordan det så ?

en proxyserver skjuler din rigtige ip-adresse, du får proxyserverens ip-adresse, så selvom de på kandu.dk blokerer for ens ip-adresse, jamen så drøner du lige forbi deres beskyttelse.

Så kan de lukke kontoen og blokere for din email-adresse, men dette kan omgås med en ny email-adresse hos ofir, yahoo etc. derefter er det bare at åbne en ny konto.

At ikke flere har gennemskuet sociopaten zonker undrer mig. Hans fidele smisken for Kandu brugere, er til at blive dårlig af. Han vil skrupsk… Kandubrugere et stykke, og som dokumentation kan spørgsmålet ” Hvorfor er brugere herinde dummere end gennemsnit” han engang oprettede studeres her: http://www.kandu.dk/dk/spg/14401

Andersjensenhansandersen22zonker, har åbnelyst svært ved at holde det ene udsagn adskilt fra det andet. I nedenstående tråd i det angivne indlæg, modsiger ”treenigheden” sig selv med 5 liniers interval. Det er temmelig grinagtigt
http://www.kandu.dk/dk/spg/18393#170189 9/7-03 kl.11.52
[citat]
Flere mennesker som Ram2 kender ved godt at grunden til at han fik et los i RØVEN……….

og efter 3-4 advarsler skred Ram, da han ikke kunne få ret, vi gad ikke hans tilsvining . Sådan er den historie selvom om Ram hele tiden drejer den i alle mulige retninger for at få ret.
[/code]

Når man kigger på ovenstående, ser man tydeligt det paradoksale i zonkers univers. I dette indlæg modsiger han sig selv med 5 liniers interval.

Et eks. på hans latterlige reklamefremstød for hans lige så latterlige board kan ses her: http://www.kandu.dk/dk/tip/4754

Et fuldstændig komplet ligegyldigt tip, som kun har et eneste formål, at få hans board på tryk igenigenigenigen, så brugerne på Kandu kan se navnet på hans board. Indholdet i tippet er retfærdigt bedømt på sin lødighed.

Afslutningsvis skal jeg sige, at jeg mere eller mindre trækker mig tilbage. Det skal ikke opfattes som at jeg forsvinder ud i den blå luft, mit liv er for kort til zonker, og det er den ultimative spild af tid at have noget at gøre med denne dysfunktionerede nar.
At han vil opfatte dette som en sejr, kan jeg såmænd godt unde ham. Han har ikke haft megen medgang i sit forkrøblede liv. Derfor vil jeg ikke fremover være at finde i tråde, hvor zonker, eller hvad den nu kalder sig, eller hans lakajer fører sig frem.

For et års tid siden da jeg kom til Kandu synes jeg der var hyggeligt, rart, og interessant at være. Det er der for så vidt stadig, men der er for meget ævl omkring den der zonker, og det gider jeg ikke at deltage i mere. At han er gået op i limningen på grund af nogle billeder, der er smidt ind på hans fotoside, kan jeg kun skraldgrine af. At han siger, at jeg har lukket for direkte upload til siden, er ligeså latterfremkaldende. Der var sgu da kun én der kunne lukke - ham selv.

At skulle læse hans løgnehistorier er ligeledes begyndt at kede mig. En hver der gider, kan gå tilbage, og ved selvsyn konstatere at han har et overvældende troværdighedsproblem, og kun har et/en i hovedet – Ham selv. Det vil samtidig kunne ses, at han er / har været uvenner med adskillige brugere på Kandu, selv om nogle af dem nu er blevet hans disciple.

At jeg har været oppe at toppes med andre, ser jeg ikke som et problem. De personer det drejer sig om, kan tælles på 1 hånd, hvilket jeg ikke ser som procentuelt overvældende, ud af en beholdning på over 80.000. Samtidig har disse personer der er tale om, efter min bedste overbevisning selv inviteret til verbale strygl .

Jeg bør også lige for fuldstændighedens skyld nævne zonkers forkrøblede forhold til ord af varierende karakter. På et tidspunkt nævner jeg, at rfou spiller pik. Det er da rigtigt, at det ikke er en vending man bør bruge når som helst, men når zonker så gengiver det som "p.ksp", i sin angst for at sige "fyordet" er det dybt tragisk, og et psykologbesøg værd.

Når der i runde tal er 5 mia. mennesker på Jorden, heraf ½delen mænd, som i gennemsnit har onaneret ml. X000 og 50.000 gange, kan det vel ikke undre nogen, at denne handling, som jo ud fra antallet af aktører og hyppigheden, må anses for at være en ganske naturlig ting, har fået forskellige betegnelser. At zonker falder i kunstig svime over at læse en alm. kendt beskrivelse af en handling, han har foretaget sig 1-2-3-4-5-6-7000..... gange - eller mere - er da til at dø af grin over.

Zølle zonker, du er ynkelig, men værsgo' – Kandu er dit (hvis de vil ha' dig)

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 23:42

ram2 ->

Jeg ka' næsten ik' få luft................... Hhiiiiiiiiiiiiiiivvv...............

Måtte klaske mig på lårene af grin, hvis nogen virk'li' troede der var et alternativ til underholdningsværdien på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 23:44

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-08-03 23:51

>Molokyle

Sig mig lige.... Hvad fandt du så specielt morsomt i dette dybt alvorlige indlæg??

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-03 00:03

ram2 -> Mængden af tillægsord

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-08-03 00:07

Har du talt dem din "nød"

De er nu en kanon opfindelse, som giver lidt mere farve.

Jeg hopper ud af denne tråd, så hvis du vil snarke tillægsord m.m. så blir det et andet sted.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-03 00:17

Tipper topper, men jeg tror nu lige jeg tøffer lidt rundt...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-08-03 21:39

Jeg har beviserne det er nok for mig. Ikke dine ligegyldige indlæg hvor du kalder folk for p.ksp.ller og det der er værre og andre brugere endda beder dig finde et andet sprog, da de finder dine indlæg ulækre..

Og din overbevisning tæller INGEN STEDER. HUSK DET inden du næste gang kalder folk for p.ksp.ller. FØJ FOR SATAN.

Godkendelse af svar
Fra : andersjensen

Dato : 08-08-03 21:39

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-08-03 21:54

Fra : zonker    Dato : 20-12-02 10:50

Jeg har sagt det før, og jeg gentager det igen. Kandu brugere er for de fletes vedkommned dummere end andre. Jeg fatter ikke jeg gider spilde min tid på at hjælpe nogen der. Min viden og erfaring er så stor, at den skal ud til nogen der forstår at værdsætte den.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 09-08-03 16:19

rotflmao - doink