/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
En planlagt lynkur??
Fra : mrkandu
Vist : 527 gange
50 point
Dato : 04-08-03 19:37

Hej!
Er der nogen der kender en lyn-kur på 1-2 uger, hvor man kan tabe sig 2-3 kg??
Den skal være planlagt, dvs. hvad skal spises dag 1, dag 2 osv...

på forhånd tak...
maria

Kommentar
Fra : 122

Dato : 04-08-03 20:08

Ja du kan købe en kur hos WWW.SLANKEKONSULENTEN.DK for kr.250,00 og jeg tabte 6,5 kg på 2 uger på den.
held og lykke.Lone

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-08-03 09:56

og hvor hurtigt tog du dem på igen? Har kun hørt dårligt om lynkure!!!!

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 05-08-03 10:41

Hej Lone - 122

Hvad gik din kur ud på??? Var det specielt du skulle spise eller hvad??? Jeg kan se inde på siden at det er med kontrolvejning - ikke så let, når man bor i Jylland. Fortæl fortæl.

Hilsen Ruder4 - der skal på ferie om 3 uger.

Kommentar
Fra : 122

Dato : 06-08-03 07:19

Hej FOr det første har jeg ikke taget dem på igen og jeg har yderligere tagt 9 kg.
OG for det andet ja man får tilsendt en kur på 14 dage og det går ud på at spise almindeliget kost men bestemt afvejet og sammensat og men behøver ikke at blive kontrolvejet og betale yderligere for det.
k.h.Lone

Kommentar
Fra : 122

Dato : 06-08-03 07:20

JEG har ikke tagt men tabt yderligere 9 kg ved at spise efter en kur på 1200 kal

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 06-08-03 09:22

Meget flot. Tillykke med det - det er jo en slags kostomlægning du har været igennem og det er jo derfor en sund måde at tabe sig på. Fortsæt held og lykke det gode arbejde

Kommentar
Fra : ljdk

Dato : 06-08-03 19:25

Jeg har lige været inde og kigge på www.slankekonsulenten.dk - og en væsentlig del af det, man får for de 250 kr. er at udregne sit basale energibehov... det kan man altså også gøre ganske gratis på www.madogsundhed.dk - http://www.madogsundhed.dk/16_leksikalt/energibehov.htm

Mvh ljdk

Kommentar
Fra : Surosi

Dato : 09-09-03 15:04

Bogen "slank til den lille sorte" af Michael van Straten kan anbefales. Her beskrives lynkure til ethvert humør!
Lån den på biblioteket - det er gratis!!!!