/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Nogen der kender en lynkur??
Fra : mrkandu
Vist : 16923 gange
50 point
Dato : 04-08-03 18:04

Hej allesammen!
Jeg leder efter en lyn-slankekur, der tager 1-2 uger. Er der nogen af jer der kender til sådan én, eller ved hvor jeg kan få fat i en, så vil jeg blive glad. Jeg skal ikke tabe mig mere end 2-3 kg.
Jeg har hørt om noget der hedder stewardesse-kuren, men ved ikke om den er noget for mig...

På forhånd tak...
Hilsen Maria

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 18:41

Prøv at flytte hovedet fra side til side, hvergang nogen byder noget. Det vil blive opfattet som et nej-tak

Spøg til side: I sommervarmen kan du spise alt det vandmelon du lyster. Frugkkødet mætter, det slukker tørsten, du får energi og du taber dig, da det langfibrede frugtkød giver mæthedsfornemmelse og gang i maven. Drik hvidvin og spis evt. magert skinkekød og lidt hvidt brød u/smør til ...uhmm

Du skal selvfølgelig IKKE spise noget ved siden af ! (Højst lidt mælkeprodukt : Drikkeyougurt eller Mini-mælk)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-03 19:08

Nu ved jeg jo ikke hvorfor det skal være en lynkur. Hvis du lige har haft sommerferie og er startet på arbejde igen, så vil du automatisk tabe dig.

Hvorfor skal det være en lynkur?

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 19:28

ans -> Industri-ferie, jeg tror det er industri-ferie snart.
Den med masser af vandmelon, skinke og hvidt (italiensk) brød u/fedtstof er altså godt og så kan man holde et ud Selv har jeg ikke vægtproblemer, men nogle af mine buttede vininder har og de bli'r altså strandklare på denne kur !

Der ryger hurtigt to kilo på en uge, selvom vi ligger i parken og æder !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 19:29

Ps. 'vininder' fik du den? Nej.... der skulle have stået veninder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mrkandu

Dato : 04-08-03 19:33

Tak for dir svar molokyle, men det er ikke helt det jeg leder efter... Jeg søger en mere planlagt kur, (altså hvad jeg skal spise på dag 1, dag 2 osv...)
Er der nogen der kan hjælpe med sådan én??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 19:46

Dag1= vandmelon + skinke + brød+ hvidvin (Alt det du vil)
Dag2= vandmelon + skinke + brød+ hvidvin TV : (+ Drikkeyougurt m/appelsin + knækbrød)
Dag3= vandmelon + skinke + brød+ hvidvin TV : (+ Frossen drikkeyourt m/jørdbær)
Dag4= vandmelon + skinke (Parma luftørret) + brød+ hvidvin (Bordeux) SPRING OVER eller Kiks.
Dag5= vandmelon + skinke + brød+ hvidvin TV : (+ Drikkeyougurt m/svedske)
Dag6= vandmelon + skinke + brød+ hvidvin GL. PLADER : (+ mini-mælk + jorbær/hinbær; friske)
Dag7= vandmelon + skinke + brød+ hvidvin TV : (+ Yougurt naturel + Blommer + ahorh sirup)
Dag8= vandmelon + skinke + brød+ masser af hvidvin NUL TV : tidligt i seng!

osv... Det er altså ikke for sjov

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mrkandu

Dato : 04-08-03 19:49

er det nødvendigt at drikke hvidvin?? Er det fordi at det sætter noget i gang i systemet??

men tak for det!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 20:23

Yes... øger stofskiftet og virker vanddrivende (..så man kommeer af med melonen igen).
Med måde !!! Ikke køre bil eller cykle !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 20:29

Ps. hold igen med saltet skinke. Det holder på vandet. selvom du taber dig vil det ikke ku' ses. Luftørret sinke indeholder masser af salt. Derfor kun anbefalet 1-2 gange om ugen, ellers kogt skinke i go' fedtfattig kvalitet fra slagteren.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tije

Dato : 05-08-03 19:14

ehm så vidt jeg ved nedsætter alkohol forbrændingen, pga kroppen ser det som giftstof og bekæmper det istedet for at forbrænde maden??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 20:25

Korrekt tije..., men hvis man kun indtager vandrigt og langfibret lavkalorie ernæring som f.eks vandmelon, agurk, mager mælk, kogt skinke og hvidt brød (=vand, salt, mel) , så bruger kroppen kræfterne på at skaffe sig af med vædsken og forbrænde energi af depoterne, istedet for at omdanne og lagre sukker/fedt/energi. Bl.a. derfor skal man være varsom med saltindtagelse; eksempelvis ved lige at snuppe et par TUC eller saltlakridser. Det vil nemlig forhindre kroppen i at bruge energi på at skaffe sig af med vandet.

Ellers er det helt rigtigt; alkohol FEDER af de grunde du nævner.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Haveredskab

Dato : 21-08-03 09:52

Jeg tabte 10 kg. på 25 dage ved at bruge nupo kuren.
Jeg valgte den fordi der er alle vitaminer og mineraler i.
og om den er sund eller ej er ligegykdigt når det kun er 1-2 uger.
Men den mætter, og er let at holde.

Kommentar
Fra : aoife

Dato : 10-11-03 10:35

hej mrkandu her er måske den lyn kur du leder efter: STEWARDESSE KUREN : MORGENMAD er ens de 4 dage...nemlig ½grapefrugt, kaffe eller te uden mælk og sukker:
FROKOST 1.dag...grilstegt bøf el hakkebøf, grøn salat med tomat, 1æble: AFTENSMAD 1.dag...hårdkogt æg, grønne bønner og ½grapefrugt
FROKOST 2.dag...lammekotelet, grøn salat,2 dl tomatjuice: AFTENSMAD 2.dag...courgette og blomkål(rå el kogte),grønne bønner,æblemos usødet
FROKOST 3.dag...grlistegt kylling, grøn salat med bladselleri, 1 æble: AFTENSMAD 3.dag grilstegt hakke bøf, skoldede og flåede tomater,2 dl sveskejuice
FROKOST 4.dag...hårdkogt æg,grønne bønner, tomatjuice: AFTENSMAD 4.dag...grilstægt bøf el hakkebøf, grøn salat med tomat, ananasjuice usødet!!! Gennemsnitlig vægttab:3 kg: Held og lykke :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-11-03 12:49

Nu er det mere end 3 mdr. siden at spørgsmålet blev stillet, så mon ikke kuren er overstået?
mvh ans

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-02-04 12:25

Mrkandu bruger ikke det der med at acceptere svar!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:16

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>