/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Softgun - gas eller el?
Fra : mizz86
Vist : 557 gange
13 point
Dato : 04-08-03 14:21

Jeg overvejer at købe en softgun, men ved ikke om jeg skal vælge en med gas eller el!!!
Hved er det bedste??

Knuz Lena

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-03 15:26

Hej Lena
Kig under http://www.kandu.dk/dk/spg/19974 den har du jo selv oprettet - ingen grund til at spørge 2 gange
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-03 15:28
Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-08-03 15:57

Hej Lena

Jeg har en desert eagle magnum 44 gaspistol.! og det skyder #!%&% hårdt..!

med en gaspistol kan du skyde en ad gangen og med en el-pistol/gevær kan du holde knappen inde og tømme hele magasinet..

Mvh

Solgaard