/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
polini på maxi
Fra : zeck
Vist : 784 gange
20 point
Dato : 03-08-03 22:50

nogen der eventuelt kunne fortælle mig hvor jeg kan købe "polini cross" tun til min puch maxi.. det er nemlig det tun jeg helst vil ha... men kan ikke rigtig finde nogen stedet hvor jeg kan få polini til maxi...
btw. hvis du skulle vide hvor man kan få hebo til maxi ville jeg da os gerne vide det..!!

--zeck--

Kommentar
Fra : castrol

Dato : 03-08-03 23:02
Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-08-03 06:18

Der er ikke noget der hedder Polini Cross til puch maxi ?

Og du kan ikke få hebo til maxi, ihvertfald ikke uden en MASSE modificering...

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 04-08-03 09:09

er du sikker på at der ikke er noget der hedder polini cross??? for en af mine venner snakker tit om at det er det jeg skal købe for det havde han på sin maxi.... men han er jo os halv gamel så det kan måske være at det ikke sælges mere....
eller er han bare fuld af lort..???

--zeck--

Kommentar
Fra : mofede

Dato : 04-08-03 15:09

Jeg tror at han er fuld af lort

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-08-03 15:51

Jeg ville også sige at han var fuld af lort, sagt på en anden måde, jeg tror ikke på det før jeg har set det!

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 05-08-03 22:30

det er meget muligt at han er fuld af lort... men det kan ikke ses for han har den ikke mere... og jeg har arldrig set den... men tak for hjælpen...

--zeck--

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 05-08-03 22:32

det er meget muligt at han er fuld af lort... men det kan ikke ses for han har den ikke mere... og jeg har arldrig set den... men tak for hjælpen...

--zeck--