/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan kan jeg dele min kalender lokalt~
Fra : corelution
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 03-08-03 21:29

I MS Outlook XP vil jeg gerne dele min kalender lokalt - altså ikke vha. en central exchange server. Er dette overhovedet muligt ? (det ser ud til at være en feature der er blevet pillet ud af Outlook XP, men har været med i de tidligere versioner) ?

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 08-08-03 17:58

Det kræver normalt Exchange Server, men her er hvad jeg fandt under Office Hjælp:

Angive, hvor ofte dine ledige/optagede tider skal udgives og hvor længe

Uanset hvordan du udgiver dine ledige/optagede tider, kan du ændre, hvor ofte disse oplysninger skal udgives og hvor længe.
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på Kalenderindstillinger.
Klik på Indstillinger for ledig/optaget tid.
Indtast et tal i boksen Opdater oplysninger om ledig/optaget tid på serveren hvert [x] minut, hvis du vil angive, hvor ofte dine oplysninger om ledig/optaget tid skal opdateres på Exchange-serveren eller på en af de servere, der benyttes i de situationer, der er beskrevet nedenfor.
Indtast et tal i boksen Udgiv oplysninger om ledig/optaget tid på serveren for [x] måned(er), hvis du vil angive, hvor mange måneder med oplysninger om ledig/optaget tid der er tilgængelige på serveren. Du kan udgive planlægningsoplysninger om ledig/optaget tid for en periode på op til 36 måneder.

Give andre tilladelse til at se dine ledige/optagede tider ved at udgive dem på en intranet- eller Internetplacering

Enhver, som du oplyser placeringen til, eller som på anden måde får fat på den, har adgang til dine ledige/optagede tider.

Skriv navnet på den server, hvor oplysningerne om din ledige/optagede tid er gemt, i boksen Udgiv på min placering.
Bemærk! Det angivne navn, f.eks. fil://computernavn/offentlig/navn.vfb, kan indeholde FTP-, HTTP- eller fil-URL-adresser.