/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
run-time erro ´91´
Fra : ll_Blaze_ll
Vist : 208 gange
5 point
Dato : 03-08-03 19:20

Jeg har problemer med denne afvarsel: run-time erro ´91´
Jeg har win 2000 pro og har lige indstalleret det..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 19:44

Det kan være din fejlkode er her.
Fejlkoder i windows fra Clan
Dette er godt nok en engelsk sproget side, men jeg er lettere benovet - Holey Smoke 'Den har jeg kigget efter længe.
Når programmet er installeret, så kommer kodeteksten frem på dansk.

Error Messages for Windows is a small utility that will allow you to look up MS Windows error code numbers and display a descriptive message explaining what the numeric code actually means. If you have software programs that produce numeric error codes now you can find out what they really mean.

Error Messages for Windows also provides a facility to display and print all of the error codes and messages defined for your version of MS Windows.

Error Messages for Windows will run on MS Windows XP, Millennium Edition and 98 as well as MS Windows 2000 and 95/NT systems.

Genvej til MSWINERR.ZIP http://www.gregorybraun.com/MSWINERR.ZIP
Kilde: http://www.gregorybraun.com/MSWinErr.html
Emesen.

Kommentar
Fra : ll_Blaze_ll

Dato : 03-08-03 19:54

Det virker altså ikke! :(

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 20:07

Jo det gør, jeg har lige prøvet men det er lidt tricky. http://www.gregorybraun.com/MSWinErr.html
Når du gemmer den i en mappe ligger der en zipfil men programmet winzip ligger bagved og der dobbelklikker du på det lille program - så åbner den.
Jeg har lige prøvet.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 20:17

Den lægger sig her C:\Program Files\Software by Design
Men dit codenummer findes ikke i listen.
Emesen.

Kommentar
Fra : ll_Blaze_ll

Dato : 03-08-03 21:35

-NEJ- mit codenummer er der nemlig ikke!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-03 00:37

Her er en hel discussion om det http://forums.techguy.org/t105966/scfbb52dfad60811fab6560899da3a702.html Kan være du har spyware eller trojans?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-03 08:55

Hejsa
Blander mig lige lidt... rart at se jeg har fundet noget brugbart (bare ikke lige i dette tilfælde), men som tedd er inde på, så prøv at kigge din PC efter via http://spywarefri.dk/
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ll_Blaze_ll

Dato : 04-08-03 10:45

Det hjælper ikke meget når de fleste spyware programmer nogle gange fjærner nogle systemsfiler...! Jeg har prøvet to spyware programmer der har gjordt at jeg måtte formatere hardisken! surt sjov

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-03 11:07

Hej Blaze
Så har du jo kun valget imm. kolera eller pest tilbage. Var det ikke bedre at sikre sig imod virus og spyware efter formateringen? Indrømmet at det er surt show, når vira fjerner / angriber system filer. Men er du først angrebet, så er der desværre ingen vej tilbage andet end håbe på de anti virus programmer osv. som du selvfølgelig har og opdatere dagligt, kan afhjælpe dig med problemet. Hvis ikke... ja så er der kun den tunge vej tilbage. Unlader man at gøre noget ved problemet, så er du jo selv med til at sprede "ondet" samt det kun er et spørgsmål om tid, før du selv går helt i sort.
Spyware angriber så vidt jeg ved ikke systemfiler. Selv har / benytter jeg Ad-aware til at "snuppe" snushanerne (og banken på træ - 7, 9, 13 osv.), så har det ikke ødelagt noget... tvært imod. Ad-aware kan du finde på tidligere henviste link hos http://spywarefri.dk/
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ll_Blaze_ll

Dato : 04-08-03 18:46

Jeg har selv næsten alt hvad der kan købes af norton sager så min com burte være sikker!