/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP2200dt
Fra : krasmuss
Vist : 425 gange
400 point
Dato : 03-08-03 13:11

Jeg har en HP2200dt.

Problemmet er, at så snart jeg tænder for den, så begynder den at udskrive sider med underlige tegn foroven. Den bliver bare ved. Jeg har prøvet af sætte den til en anden PC og så snart der kommer strøm til den begynder den at udskrive de underlige sider igen. Jeg kan således ikke skrive noget ud mere, hvilket er noget rigtig møg.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-03 13:42

http://welcome.hp.com/country/dk/dan/support.htm
Du kan jo begynde med denne side på nettet.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 410 point
Dato : 03-08-03 13:48

Har du originalkablet sat til.
Viser comp. at den er ved at skrive ud.(nede i højre hjørne)
Luk evt. klappen op til toneren mens du prøver eller tøm den for papir.
Gå i egenskaber for din printer og læg evt. en nu driver ind.
prøv dette:
Start>indstillinger>printere>tilføj ny printer>lad en søge på den cd-rom du fik med>sig ja til at den skal være standard printer.
Emesen.
Finally, printers connected to a local corporate network affected by
Bugbear.B could start printing junk characters. This is due to a bug in the
worm's code when spreading across this type of network.

Additional technical information on Bugbear.B is available from Panda
Software's Virus Encyclopedia, at:
http://www.pandasoftware.com/virus_info/encyclopedia/.

Godkendelse af svar
Fra : krasmuss

Dato : 04-08-03 23:39

Tak for svaret emesen.
Tak for hjælpen har stillet yderligere spørgsmål om DVDafspilling. Er desværre løbet tør for point ud over de 30 til DVD-spørgsmålet, men kan godt bruge din hjælp.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-08-03 08:43

krasmuss!
Der er ingen grund til at fylde point i et spørgsmål - bare spørg.
De fleste her på kandu, vil svare hvis de kan, uanset hvor mange point du sætter ind.
Stedet her er et forum for vidensdeling, og point er bare en slags sport for de fleste.
Jeg har ikke DVD og ved ikke noget om det.
Emesen.