/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
12/5 Heste tun eller??
Fra : 30scooter
Vist : 492 gange
5 point
Dato : 03-08-03 12:13

Det her tunsæt er det et 12/5 heste tun, eller et 10/5 heste tun?? eller hvad er det??

Cylinder ø 45mm alu, Topstykke
ø 45mm,karburator / studs ø 20mm,udstødning og forør ø 28mm,fortandhjul 16 tand ,tændrør NGK B8HS.
Pris 1200 kr.

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 03-08-03 12:17

Altså hvis det er til puch maxi (hvilket jeg regner med?) så blev det før kaldt 10,5hk tun, men nu hedder det 7,5hk tun.... Egentligt latterligt, for jeg gad godt se en hive 10hk ud af det sæt!

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 03-08-03 12:22

Okay. men det er altså et sæt der rykker frem??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 03-08-03 12:35

Det er det fra STC-tuning.dk ikke ?

Hvis det er, så har jeg kørt med det på min puch maxi, jeg fik den op på lidt over 100kmt målt af en bil, så man må sige at det gerne vil frem af !

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 03-08-03 22:43

hvad er det for en udstødning..??? er det den der ligner den nomale..?? bare med
ø 28 forrør....???

for så ville jeg anbefalt dig at få en anden...!!! det er mere optimalt..!!! en "low boy" eller "low bow twin" det ville jeg nok sætte på det sæt...

--zeck--

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-08-03 06:19

sættet køre faktisk overraskende godt med den udstødning på, det var med den på jeg nåede 100kmt ! Men en anden udstødning ville helt sikkert sætte mere skub i sagerne..