/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Kabel til stofanet???
Fra : kylle
Vist : 653 gange
50 point
Dato : 03-08-03 07:01

Jeg er snart ny kunde hos stofanet og jeg vil høre hvilken slags kabel jeg skal forbinde modemet og min com med??

Og her et lille x-tra spørgsmål: Hvordan FA.... Ser jeg de nyhedsgrupper i alle sammen taler om?

MVH Kylle

Kommentar
Fra : h_johansen

Dato : 03-08-03 07:35

Du skal forbinde computeren og kabelmodemmet med et ganske almindeligt rj45 patchkabel som bliver medleveret når teknikeren kommer ud til dig..

Nyhedsgrupper kan du læse v.h.a. et program som Free Agent (kan hentes på http://tucows.cybercity.dk/preview/195230.html ) . Du skal bruge nogle oplysninger fra dit velkomstbrev for at få det hele til at virke, men det er ikke særlig svært..

M.V.H. Henrik

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-08-03 07:43
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-08-03 07:56
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-08-03 08:06

Du kan bare sætte dette, nyhedsgruppe (usenet), ind i søgebjælken oppe i højre hjørne og vælg alle emner.

Manse9933