/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
messenger kan ikke logge på
Fra : Surf
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 02-08-03 21:53

nu må i hjælpe mig. folkens. når jeg prøve at logge min messenger på sige den at password er idgyldig. og mit logon navn ikke findes. også selv om at jeg har være flere gange inde og skrive et ny password. sige den det

hvad er der galt her. jeg logge jo på med mit net passport. er det selvet nette. eller microsoft netværk eller er det hos mig der er galt

mit logon navn er mit mail adresse
og mit password er det som den er

jeg håber jeg kan få nogen svar her

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 02-08-03 22:34

jeg har haft samme problem... det eneste jeg gjorde var at vente og tilsidst kunne jeg logge ind... så du skal nok vente et par dage og så prøv igen

du kan også lave et nyt ID og Password... det virker også

/Daniel

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 02-08-03 22:53

også selv om at jeg har være flere gange inde og skrive et ny password. sige den det

jeg vil ikke lave en ny id nå. og læs lige det overstånede. så håber jeg at du fatte det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-03 12:35

En msn passport skal bruges inden for en måned ellers kommer den ud og hænge, men kan åbnes igen. Efter 3 måneder falder din "konto" helt væk.
Du kan teste ved at sende en mail til kontoen, og hvis den returnerer, så ved du at den er lukket. Har du været via internettet og kigge på din "konto"
Har du prøvet>jeg har glemt mit password<
Emesen.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-08-03 14:44

faktiks så bruger jeg den næsten hver dag. så det ikke det der er galt med :)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-08-03 19:41

Her er en lille idé.
Hvis du har auto logon og du har ændret dit password efter en autopålogning kan det være det den er oppe at slås med. Hvis du fra en anden IP adresse logger på med den nye, kan det være det retter sig. Samtidig kan du i messenger hakke alt fra der minder om autopålogning. Funktionr er tilgængelige uden at der er logget på.
Emesen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 17:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål