/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Buster
Fra : atuggi
Vist : 714 gange
20 point
Dato : 07-01-02 21:50

Goddag

Jeg har igennem lidt længere tid (et halvt år) fodret en kat på min fortrappe. Dette blev hurtigt en lille sjov tradition, som jeg kom til at holde meget af. Nu er katten lige så langsom fået lov til at komme ind i min stue, og sover også rimelig tit i min fodende i sengen (alle nætter). Nu er det bare at jeg er gået hen og blevet lidt træt af den lille mis, da den tisser lige lidt i min seng. Når jeg prøver at sende den hjem kommer den altid tilbage til mit hus. Jeg har prøvet at sætte en plakat op i Brugsen, som efterlyser ejeren af lille Buster, men ingen melder sig. Nu er spørgsmålet bare, om jeg kan aflive missen sådan uden videre, da jeg jo mener at ejeren har en ret til at få at vide at missen er død. Hvad er den mest humane måde at aflive en mis?

Mvh

Johannes Hoth

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 30 point
Dato : 07-01-02 22:22

Hvis den ikke har nogen tatovering i øret, så er der ikke andet at gøre , end det du har gjort.

Hvis du vil have den aflivet, så gå til dyrlægen og betal dig fra det. Så skaffer han dig af med den, på en human måde.

Man skal ikke selv begynde på aflivning , da det let kan komme til at blive dyrplageri,hvis du ikke får aflivet den helt. Desuden skal du begrave den et sted også.

mvh Soccer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 21:51

Uha undskyld mig - men jeg bliver altså sur over sådan noget

Først så fodre du missen på trappen. Så kommer den inden for og sover endda
i din seng.
Men fordi lillemissen så tisser i din seng, så vil du af med den eller
aflive den Fy!
Så er den lige pludselig ikke så sjov mere

Har lillemissen en kattebakke hos dig? For ellers ville det da være en god
ide.
Og hvorfor startede du med at fodre den? Netop det gør jo at lillemis, ikke
sådan lige vil "gå hjem"
Og nu er der gået et ½ år på den måde, så kan du ikke forvente at lillemis
forlader dig frivilligt.

Hilsen
Joan

Kommentar
Fra : AnnetteS

Dato : 07-01-02 23:12

Alle små missere er jo søde i starten,- indtil folk finder ud af at pludselig står de med ansvar,- så tager de halen mellem benene og flygter.

Johannes, er det en han eller hunkat du har fået dig ?
Er det en hankat ville det måske være en idé at få den kastereret.
Hvorledes er den kattebakkemuligheder hos dig ? Hvis den har kattebakke, så prøv at skifte grusmærke, det kan nogle gange gøre en forskel og husk at ros den når den er HELT færdig på kattebakken og kommer ind derfra.
Held og Lykke og lad os høre hvordan det går

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 23:01

Det er ulovligt at aflive katten selv, medmindre du da er uddannet til
det....og så ville du nok næppe spørge om det her på NG'en.
Nej...kør katten til dyrlægen og sørg for at det bliver gjort i
overensstemmelse med loven og ikke mindst...så det bliver gjort humant og
ordentligt.
Eller....kontakt Kattens Værn, Inges Kattehjem eller lignende organisation,
og ja.... de er jo nok overbelagt alle steder, fordi folk konstant kasserer
katte her i landet som var det udtrådte sko.
I det øjeblik man vælger at fodre en tilløbende kat, så overtager man
ansvaret for den. Katten er muligvis - som de ca. 500000 andre - herreløs,
og i så fald er den overladt til en møgtrist skæbne, hvis ikke du tager den
til dig (på ordentlig manér), eller den aflevers hos folk med hjertet på
rette sted (dyrlæge eller passende organisation).
Hellere aflivning hos en dyrlæge (ikke ulovlig amatøraflivning) end at den
skal løbe sulten rundt indtil den dør af sygdom eller andet.... men prøv dog
at kontakte ovennævnte org.
Håber du finder en ordentlig og tidssvarende løsning til gavn for katten.
-Gitte

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 23:06

Hejsa!

Har du overvejet, at missen måske ikke længere har noget hjem??
Ved at begynde at fodre den, er den måske holdt op med at bo i det hjem
den havde før, og måske har ejerne syntes det var helt fint, eller er
flyttet i mellemtiden.

Måske er missen ved at være så gammel at den er blevet fertil, og derfor
markerer i din seng for at vise at det er dens teritorie? - i så fald
ville det måske hjælpe at få den kastreret/steriliseret.

Jeg må indrømme at du har forarget mig temmelig meget.
Man kan ikke først begynde at tage et dyr til sig på den måde, og så
bare beslutte sig for at det er for meget besvær. Du har påtaget dig et
ansvar, og det må du leve op til.
Hvis ikke du kan finde ejerne (har du iøvrigt prøvet at efterlyse katten
i lokalavisen og/eller lokalradioen ?), og du ikke længere er
interesseret i katten, så må du forsøge om der er et internat der vil
tage sig af den, eller selv prøve at finde den et nyt hjem. Det er for
"nemt" bare at aflive den, og at du overhovedet kan finde på at overveje
selv at gøre det går simpelthen over min forstand.

Håber du ændrer mening, og forsøger at finde et hjem til stakkels
Buster, som ihvertfald ikke kan være tjent at blive bahndlet på den
måde.

For lige at svare på dit spørgsmål vedr. aflivning, så er det mig
bekendt forbudt ved lov selv at aflive husdyr - dette skal foretages af
en dyrlæge.

Trine Piltoft
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 23:38

Hej Johannes

Jeg holder nok aldrig op med at undre mig over menneskeheden, er du slet
ikke kommet til at holde af det lille utyske?????? Hvordan har du kunnet
undgå det??????

Du har efterlyst ejeren, uden denne har meldt sig, så det er sikkert en
lille forladt stakkel, du har taget dig af. Og det er godt, men - men- men,
så kan du da ikke kassere den som affald!!!

Som de andre skriver: Har den en kattebakke??? Er den kastreret??? (også
hunkatte i løbetid kan urinmarkere)

Jeg synes, du skal leve op til det ansvar, du helt frivilligt har påtaget
dig.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats
E-mail: cats@feca.dk
http://www.feca.dk

"atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> Goddag
>
> Jeg har igennem lidt længere tid (et halvt år) fodret en kat på min
> fortrappe. Dette blev hurtigt en lille sjov tradition, som jeg kom til
> at holde meget af. Nu er katten lige så langsom fået lov til at komme
> ind i min stue, og sover også rimelig tit i min fodende i sengen (alle
> nætter). Nu er det bare at jeg er gået hen og blevet lidt træt af den
> lille mis, da den tisser lige lidt i min seng. Når jeg prøver at sende
> den hjem kommer den altid tilbage til mit hus. Jeg har prøvet at sætte
> en plakat op i Brugsen, som efterlyser ejeren af lille Buster, men ingen
> melder sig. Nu er spørgsmålet bare, om jeg kan aflive missen sådan uden
> videre, da jeg jo mener at ejeren har en ret til at få at vide at missen
> er død. Hvad er den mest humane måde at aflive en mis?
>
> Mvh
>
> Johannes Hoth
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 23:50

Det er altså ulovligt og direkte dyrplageri at drukne katten

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats
E-mail: cats@feca.dk
http://www.feca.dk

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
news:pnp_7.15497$Zm5.1426142@news000.worldonline.dk...
> Hej Johannes
>
> Jeg holder nok aldrig op med at undre mig over menneskeheden, er du slet
> ikke kommet til at holde af det lille utyske?????? Hvordan har du kunnet
> undgå det??????
>
> Du har efterlyst ejeren, uden denne har meldt sig, så det er sikkert en
> lille forladt stakkel, du har taget dig af. Og det er godt, men - men-
men,
> så kan du da ikke kassere den som affald!!!
>
> Som de andre skriver: Har den en kattebakke??? Er den kastreret??? (også
> hunkatte i løbetid kan urinmarkere)
>
> Jeg synes, du skal leve op til det ansvar, du helt frivilligt har påtaget
> dig.
>
> --
> Nina El Falaki
> Feca Somali & Bengal Cats
> E-mail: cats@feca.dk
> http://www.feca.dk
>
> "atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> > Goddag
> >
> > Jeg har igennem lidt længere tid (et halvt år) fodret en kat på min
> > fortrappe. Dette blev hurtigt en lille sjov tradition, som jeg kom til
> > at holde meget af. Nu er katten lige så langsom fået lov til at komme
> > ind i min stue, og sover også rimelig tit i min fodende i sengen (alle
> > nætter). Nu er det bare at jeg er gået hen og blevet lidt træt af den
> > lille mis, da den tisser lige lidt i min seng. Når jeg prøver at sende
> > den hjem kommer den altid tilbage til mit hus. Jeg har prøvet at sætte
> > en plakat op i Brugsen, som efterlyser ejeren af lille Buster, men ingen
> > melder sig. Nu er spørgsmålet bare, om jeg kan aflive missen sådan uden
> > videre, da jeg jo mener at ejeren har en ret til at få at vide at missen
> > er død. Hvad er den mest humane måde at aflive en mis?
> >
> > Mvh
> >
> > Johannes Hoth
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 08-01-02 04:51

Jeg harmes også over dette indlæg og hvor er det typisk for disse ubetænksomme mennesker, der først "elsker" og derefter "hader", brug og forbrug mentalitet. Tænk hvis vi behandlede vores børn og medmennesker på samme måde, desværre er det ikke kun Johannes der er så skide kold om hjertet, men 40-50 % af befolkningen. De har sgu så travlt med at få dækket deres eget "kælebehov", at de uden pli og moral og etik, bare kaster følelserne væk, når de er "færdige" at lege....Måske lidt hårdt skrevet, men det er nu min mening, jeg HADER dyremishandlere...Så JOHANNES HJORT, gør det nu din pligt, på en ordentlig måde og aflever det stakkels dyr til mennesker der HOLDER af dyr, du skal fanme ikke have lov til at beholde den stakkels mis...(efter min mening).
Hilsen maya123 miiiaavvv

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 07:47

"atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> wrote in message
news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...

> Goddag
>
> Jeg har igennem lidt længere tid (et halvt år) fodret en kat på min
> fortrappe. Dette blev hurtigt en lille sjov tradition, som jeg kom til
> at holde meget af. Nu er katten lige så langsom fået lov til at komme
> ind i min stue, og sover også rimelig tit i min fodende i sengen (alle
> nætter). Nu er det bare at jeg er gået hen og blevet lidt træt af den
> lille mis, da den tisser lige lidt i min seng. Når jeg prøver at sende
> den hjem kommer den altid tilbage til mit hus. Jeg har prøvet at sætte
> en plakat op i Brugsen, som efterlyser ejeren af lille Buster, men ingen
> melder sig. Nu er spørgsmålet bare, om jeg kan aflive missen sådan uden
> videre, da jeg jo mener at ejeren har en ret til at få at vide at missen
> er død. Hvad er den mest humane måde at aflive en mis?
>
> Mvh
>
> Johannes Hoth

"Kære brevkasse.
Jeg har nu i et halvt år haft et barn, som er ved at drive mig til vanvid,
barnet har kolik og vræler så jeg ikke kan sove. Er der noget børnehjem men kan
aflevere barnet på uden at det koster noget eller er det i orden at kaste den
lille ud ad vinduet fra 3. sal?"

Ja ja det er sagen sat MEGET på spidsen, men HELT ÆRLIGT! Har du det ikke
dårligt med dig selv? Føj! Du virker på mig som typen der også synes det er i
orden at holde kat mens du er i sommerhus, for "den skal jo nok klare sig" når
du ikke gider den mere (= når den ikke er en nuttet killing mere).
Så spørger du hvad den mest humane måde at aflive en mis er? Hvad i alverden
havde du tænkt dig?! Der er EN måde at aflive en kat på, og det er ved at tage
den til dyrlægen!!! Alt andet er i øvrigt forbudt i følge dyreværnsloven, men
jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke muligheder du havde overvejet?
Drukning? Gasning med udstødning? Et slag med en skovl? hvilke af disse
muligheder ville DU helst aflives med?!

FØJ!!!

Hvis du mener det du skriver, så skammer jeg mig over at være af samme art
(menneske altså) som du.

Uvenlig hilsen
Lisbeth

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 08:33

Amatøraflivninger i det hele taget er ulovlige ik?!! Så vidt jeg har
forstået, så må ikke engang jægere længere aflive/skyde en
herreløs/forvildet kat....
-Gitte

> Det er altså ulovligt og direkte dyrplageri at drukne katten
--
> Nina El Falaki
> Feca Somali & Bengal Cats
> E-mail: cats@feca.dk
> http://www.feca.dk
>
> "Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> news:pnp_7.15497$Zm5.1426142@news000.worldonline.dk...
> > Hej Johannes
> >
> > Jeg holder nok aldrig op med at undre mig over menneskeheden, er du slet
> > ikke kommet til at holde af det lille utyske?????? Hvordan har du kunnet
> > undgå det??????
> >
> > Du har efterlyst ejeren, uden denne har meldt sig, så det er sikkert en
> > lille forladt stakkel, du har taget dig af. Og det er godt, men - men-
> men,
> > så kan du da ikke kassere den som affald!!!
> >
> > Som de andre skriver: Har den en kattebakke??? Er den kastreret??? (også
> > hunkatte i løbetid kan urinmarkere)
> >
> > Jeg synes, du skal leve op til det ansvar, du helt frivilligt har
påtaget
> > dig.
> >
> > --
> > Nina El Falaki
> > Feca Somali & Bengal Cats
> > E-mail: cats@feca.dk
> > http://www.feca.dk
> >
> > "atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> > > Goddag
> > >
> > > Jeg har igennem lidt længere tid (et halvt år) fodret en kat på min
> > > fortrappe. Dette blev hurtigt en lille sjov tradition, som jeg kom til
> > > at holde meget af. Nu er katten lige så langsom fået lov til at komme
> > > ind i min stue, og sover også rimelig tit i min fodende i sengen (alle
> > > nætter). Nu er det bare at jeg er gået hen og blevet lidt træt af den
> > > lille mis, da den tisser lige lidt i min seng. Når jeg prøver at sende
> > > den hjem kommer den altid tilbage til mit hus. Jeg har prøvet at sætte
> > > en plakat op i Brugsen, som efterlyser ejeren af lille Buster, men
ingen
> > > melder sig. Nu er spørgsmålet bare, om jeg kan aflive missen sådan
uden
> > > videre, da jeg jo mener at ejeren har en ret til at få at vide at
missen
> > > er død. Hvad er den mest humane måde at aflive en mis?
> > >
> > > Mvh
> > >
> > > Johannes Hoth
> > >
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 09:20

Lisbeth Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cb359414c4791d5f9d0c5d690de6ebce.15796@mygate.mailgate.org.
...
> "Kære brevkasse.
> Jeg har nu i et halvt år haft et barn, som er ved at drive mig til vanvid,
> barnet har kolik og vræler så jeg ikke kan sove. Er der noget børnehjem
men kan
> aflevere barnet på uden at det koster noget eller er det i orden at kaste
den
> lille ud ad vinduet fra 3. sal?"

Hej Lisbeth
Jeg vil tro det med vinduet virker

>
> Ja ja det er sagen sat MEGET på spidsen, men HELT ÆRLIGT! Har du det ikke
> dårligt med dig selv? Føj! Du virker på mig som typen der også synes det
er i
> orden at holde kat mens du er i sommerhus, for "den skal jo nok klare sig"
når
> du ikke gider den mere (= når den ikke er en nuttet killing mere).
> Så spørger du hvad den mest humane måde at aflive en mis er? Hvad i
alverden
> havde du tænkt dig?! Der er EN måde at aflive en kat på, og det er ved at
tage
> den til dyrlægen!!! Alt andet er i øvrigt forbudt i følge dyreværnsloven,
men
> jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke muligheder du havde overvejet?
> Drukning? Gasning med udstødning? Et slag med en skovl? hvilke af disse
> muligheder ville DU helst aflives med?!

Ja jeg kunne ikke lade være med at tænke : Det der tåbelige spørgsmål kan
kun Lakken stå bag, men jeg ved det ikke.
Men hvis det virkelig er et rigtigt spørgsmål, vil jeg ikke spilde krudt på
det, for så afstumpede psykopatiske og totalt hjerneløse mennesker har jeg
absolut intet til overs for. Jeg vil hellere træde i en hundelort en
beskæftige mig med dem i 5 min. Jeg er så ufattelig træt af og læse om dyre
elendighed, hvornår pokker lærer menneske racen at opføre sig ordentligt,
det er sommetider håbløst.

Undskyld surheden, ha en god dag.

Heidi Høegh

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 13:18

Hej Johannes
Hmmm...... jeg vil nu gribe sagen an fra en lidt anden vinkel.
Du har indtil de små uheld i sengen været meget glad og haft gode stunder
med missen, og en neutralisering vil givetvis fjerne disse problemer.
Når ingen har henvendt sig på dine opslag, er grunden nok den, at den ikke
har nogle ejere.
Du skriver ikke noget som helst om det er en han eller en hunkat, men uanset
vil problemet løse sig vad at katten bliver neutraliseret.
Bagefter kan du jo købe dig en kattebakke og grus og lære katten at gå på
bakke, på den måde bliver du også den heldige ejer af en glad kat og mange
flere hyggelige stunder.
Missehilsnr fra Birgitte
www.truetrust.dk

"atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> Goddag
>
> Jeg har igennem lidt længere tid (et halvt år) fodret en kat på min
> fortrappe. Dette blev hurtigt en lille sjov tradition, som jeg kom til
> at holde meget af. Nu er katten lige så langsom fået lov til at komme
> ind i min stue, og sover også rimelig tit i min fodende i sengen (alle
> nætter). Nu er det bare at jeg er gået hen og blevet lidt træt af den
> lille mis, da den tisser lige lidt i min seng. Når jeg prøver at sende
> den hjem kommer den altid tilbage til mit hus. Jeg har prøvet at sætte
> en plakat op i Brugsen, som efterlyser ejeren af lille Buster, men ingen
> melder sig. Nu er spørgsmålet bare, om jeg kan aflive missen sådan uden
> videre, da jeg jo mener at ejeren har en ret til at få at vide at missen
> er død. Hvad er den mest humane måde at aflive en mis?
>
> Mvh
>
> Johannes Hoth
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
DK. True Trust
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.313 / Virus Database: 174 - Release Date: 02-01-2002

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 16:48

"atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> Goddag

Hej Alle,

Jeg er ret sikker på at Atuggi er en Troll. Se eventuelt indlæg om
tatovering i dk.familie.barn

Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 17:10

"Remmen" <remmen@hotmail.com> wrote in message
news:3c3b14c6$0$38003$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> > Goddag
>
> Hej Alle,
>
> Jeg er ret sikker på at Atuggi er en Troll. Se eventuelt indlæg om
> tatovering i dk.familie.barn
>
> Lars

Passer meget godt med at der ikke eksisterer nogen Johannes Hoth i hele
Danmark i al fald ikke i følge Krak...

Men så er manden/kvinden jo faktisk FØRST syg i hovedet

*suk*

Hilsen
Lisbeth

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 17:49

Folk med jagttegn må godt aflive katte og hunde, men det skal være en
aflivning og ikke fordi de tilfældigt møder dem i skoven.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats
E-mail: cats@feca.dk
http://www.feca.dk

"Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
news:a1e77c$3lv$1@sunsite.dk...
> Amatøraflivninger i det hele taget er ulovlige ik?!! Så vidt jeg har
> forstået, så må ikke engang jægere længere aflive/skyde en
> herreløs/forvildet kat....
> -Gitte
>
> > Det er altså ulovligt og direkte dyrplageri at drukne katten
> --
> > Nina El Falaki
> > Feca Somali & Bengal Cats
> > E-mail: cats@feca.dk
> > http://www.feca.dk
> >
> > "Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> > news:pnp_7.15497$Zm5.1426142@news000.worldonline.dk...
> > > Hej Johannes
> > >
> > > Jeg holder nok aldrig op med at undre mig over menneskeheden, er du
slet
> > > ikke kommet til at holde af det lille utyske?????? Hvordan har du
kunnet
> > > undgå det??????
> > >
> > > Du har efterlyst ejeren, uden denne har meldt sig, så det er sikkert
en
> > > lille forladt stakkel, du har taget dig af. Og det er godt, men - men-
> > men,
> > > så kan du da ikke kassere den som affald!!!
> > >
> > > Som de andre skriver: Har den en kattebakke??? Er den kastreret???
(også
> > > hunkatte i løbetid kan urinmarkere)
> > >
> > > Jeg synes, du skal leve op til det ansvar, du helt frivilligt har
> påtaget
> > > dig.
> > >
> > > --
> > > Nina El Falaki
> > > Feca Somali & Bengal Cats
> > > E-mail: cats@feca.dk
> > > http://www.feca.dk
> > >
> > > "atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> > > > Goddag
> > > >
> > > > Jeg har igennem lidt længere tid (et halvt år) fodret en kat på min
> > > > fortrappe. Dette blev hurtigt en lille sjov tradition, som jeg kom
til
> > > > at holde meget af. Nu er katten lige så langsom fået lov til at
komme
> > > > ind i min stue, og sover også rimelig tit i min fodende i sengen
(alle
> > > > nætter). Nu er det bare at jeg er gået hen og blevet lidt træt af
den
> > > > lille mis, da den tisser lige lidt i min seng. Når jeg prøver at
sende
> > > > den hjem kommer den altid tilbage til mit hus. Jeg har prøvet at
sætte
> > > > en plakat op i Brugsen, som efterlyser ejeren af lille Buster, men
> ingen
> > > > melder sig. Nu er spørgsmålet bare, om jeg kan aflive missen sådan
> uden
> > > > videre, da jeg jo mener at ejeren har en ret til at få at vide at
> missen
> > > > er død. Hvad er den mest humane måde at aflive en mis?
> > > >
> > > > Mvh
> > > >
> > > > Johannes Hoth
> > > >
> > > > --
> > > > Leveret af:
> > > > http://www.kandu.dk/
> > > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > > >
> > >
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 18:13

Hej
Det var min mistanke, og gudskelov for det. Det hele lød godt nok lidt
underligt, men man
kan jo aldrig være sikker.
Tænk, og så nu sidde og hygge sig over vores foragelse, sikke da et tomt liv
den
person da må have, den stakkel.
Hilsen Denise
"Remmen" <remmen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c3b14c6$0$38003$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> > Goddag
>
> Hej Alle,
>
> Jeg er ret sikker på at Atuggi er en Troll. Se eventuelt indlæg om
> tatovering i dk.familie.barn
>
> Lars
>

Kommentar
Fra : atuggi

Dato : 08-01-02 19:05

Goddag

Ja, der har godt nok været meget postyr mht den her missekat, og jeg tror at jeg har fået formuleret mig helt forkert. Jeg er jo ikke ond. Problemet med kaqtten er at den ikke akn holde på sit vand og tisser lidt i min seng, jeg håbede at den måske kendte nogle andre mennesker, som den kunne gå hen til, men det gjorde den ikke. Hvia katten har et problem med at holde på vandet er der jo ikke nogen der vil have den, og jeg kunne ikke holde det ud tilsidst, da jeg går meget ind for renlighed. Men jeg kendte jo ikke til nogen dyreværnslov, da jeg kommer fra landet, og undskyld mig, så er man altså vandt at slå dyr ihjel. Jeg mener bare at når en kat er vandt til at bo hos nogle mennesker og få sin mad serveret, så kan den ikke klare sig ude i naturen. Derfor ville det være bedst at tage kattens liv, det ville være det meste humane....ellers skulle den jo sulte ihjel. Jeg forsikrer jer der var ikke nogen vej ud, den tissede ud over det hele, og sådan en kat er der da ikke nogen der vil have, eller er der. Det er jo umuligt at holde rengøringsstandarden nogenlunde acceptabel, når der ligger tisse-søer ud over det hele.
Håber I kan forstå mig, og at jeg denne gang for forklaret mig rigtigt. Desuden varmer det (selv om det gik ud over mig) at der er så mange der råbte vagt i gevær, da jeg jo også er en dyreven akkurat ligesom alle jer andre....hvem er ikke det.

Med varme hilsner
Johannes

PS: og nej der er ikke nogen der hedder johannes hoth i Danmark, da det er et efternavn jeg har taget mig for at være nogenlunde anonym, håber det er ok.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 19:37

Det var også Johannes der skrev et spørgsmål om vaccination d. 05.01.02
fordi han ville flytte til Norge eller Grønland med sine katte :0)

Og til dig Johannes: Jeg håber virkeligt at du morer dig - vi andre med
normal tankegang har egentligt bare ondt af sådan en som dig - du må
være en stakkels syg mand!

Hilsen Trine P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 14:10

Jøsses han afprøver alles tålmodighed ved at kaste nogle påstande ect. ud i
grupperne.... Og personligt er jeg TEMMELIG TRÆT AF DET! !!!!!

Dette skulle gerne være et seriøst sted at diskuterer problemstillinger ect.
men sådan et fjols kan man kun have ynk til overs for, hvor må du være en
ensom stakkel
"atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:jKn_7.15310$Zm5.1418932@news000.worldonline.dk...
> Goddag
>
> Jeg har igennem lidt længere tid (et halvt år) fodret en kat på min
> fortrappe. Dette blev hurtigt en lille sjov tradition, som jeg kom til
> at holde meget af. Nu er katten lige så langsom fået lov til at komme
> ind i min stue, og sover også rimelig tit i min fodende i sengen (alle
> nætter). Nu er det bare at jeg er gået hen og blevet lidt træt af den
> lille mis, da den tisser lige lidt i min seng. Når jeg prøver at sende
> den hjem kommer den altid tilbage til mit hus. Jeg har prøvet at sætte
> en plakat op i Brugsen, som efterlyser ejeren af lille Buster, men ingen
> melder sig. Nu er spørgsmålet bare, om jeg kan aflive missen sådan uden
> videre, da jeg jo mener at ejeren har en ret til at få at vide at missen
> er død. Hvad er den mest humane måde at aflive en mis?
>
> Mvh
>
> Johannes Hoth
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : AnnetteS

Dato : 09-01-02 16:22

Hmm..Tjek det her:

Newsgroups: dk.familie.barn
From: "atuggi" <atuggi.news@kandu.dk>
Subject: Tatovering
Date: Fri, 04 Jan 2002 11:52:54 GMT
Organization: www.kandu.dk supporting usenet (1 1949)

--------------------------------------------------------------------------------

Da jeg for tiden passer min lille nivø på 9 år, vil jeg gerne gøre lidt
specielt ud af den lille fyrs ophold hos sin gamle onkel. Da drengen
længe har plaget om noget kropsudsmykning, dvs. en tatovering, har jeg
efter flere timers plagen nu endelig givet efter - jeg har jo også hørt
at det er meget oppe i tiden.
Mit spørgsmål går derfor på om der er nogle af jer der kender nogle
flotte tatoveringer som i måske kunne give mig og Mikkel et lille præg
om.

På forhånd tak.
Mvh. Johannes Hoth.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

------------------------------------------------------------------------------------------------

SÅ har man et problem,- oppe i hovedet...

Kommentar
Fra : atuggi

Dato : 09-01-02 17:04

Jaaaa, jeg er syg ;-(

VH Joahnnes Hoth

Kommentar
Fra : AnnetteS

Dato : 09-01-02 18:19

Af en eller anden årsag tror jeg på dig med de indlæg du kommer med...