/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
bedste dvd afspiller
Fra : Dullermaren
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 02-08-03 17:58

hvilke dvd afspillere kan I anbefale,- hvis prisen ikke må overstige en tusse.-og kvaliteten skal være ok ?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 02-08-03 18:21

Jeg kan ikke anbefale dig den bedste til "under en tusse" - men vil faktisk hellere anbefale dig, at du bruger lidt mere. Der er 2 "ømme" punkter ved DVD'ere: Ophæng og læsehovede - og efter min erfaring er begge rimeligt proportionelt med prisen, hvad angår kvalitet. Jeg vil sige, at du får en OK billedkvalitet uanset, hvad du køber - det holder bare ikke altid lige længe - og jeg vil anbefale at prøve dig frem i en butik - sæt enheden til at spille og "kom tilfældig" til at skubbe en smule til den, mens den kører. Flere af de billige har nogle elendige ophæng, og er ringe til at adaptere stød - modsat de gamle pladespillere ødelægger de jo godtnok ikke selve skiven - men det er irriterende alligevel.

Den bedste generelt til prisen ?? Sony DVD NS905 ... men den er jo godtnok ikke så lidt dyrere.

Jeg ville ikke selv gå under 2000 - 2500, og i den prisklasse må favoritten absolut være KISS DVD DP-450 DivX, som en en hamrende god DVD til prisen.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 02-08-03 20:51

de har en i kvickly extra lige nu til 679 som kan vcd svcd og mp3 og jpeg jeg har den selv rigtig god maskine virker bare.

Accepteret svar
Fra : ulmojn

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-03 20:42

Alle DVD afspillere kan stortset det samme idag. DVD, MP3, VCD. SVCD er ikke altid en selvfølge.
Køb en billig hvis du ikke har så mange penge!
Hvis der er lidt penge på kistebunden så er den dansk fabrikant KISS rigtig god.
De har fx en model der kan spille DivX film og kobles direkte op med dit lokal netværk(computger).

Godkendelse af svar
Fra : Dullermaren

Dato : 09-08-03 09:17

Tak for svaret ulmojn.