/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
CanScan D 2400 UF? - og ny printer
Fra : rcn
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 07-01-02 19:55

Jeg står med pungen oppe af lommen og er lige ved at købe ovenstående scanner.
Er der nogen af jer der har erfaringer med den?
Det er særligt erfaringer med indscanning af dias, jeg er nysgerrig efter, men alle kommentare modtages med kyshånd, da det er en større investering for mig.

På forhånd tak
Rikke

PS: Jeg skal senere ud at købe en A3-printer som selvfølgelig også skal kunne det hele. Jeg kommer mest til at bruge den til tekst, men har også brug for at kunne printe billeder ud sammen med tekst i forbindelse med et præsentationsmateriale.
Nogen gode ideer eller erfaringer? Prisen må max være 4.000,-

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 07-01-02 19:57

> Jeg står med pungen oppe af lommen og er lige ved at købe ovenstående
> scanner.
snip..

Hvis det er til at scanne mad, vil jeg helt klart anbefale et digitalt
kamera. Tro mig, du vil spare dig selv for en hel del rengøring
--
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- Der er 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Godkendelse af svar
Fra : rcn

Dato : 07-01-02 21:00

Tak for svaret Psyman.

Den har jeg vist selv bedt om *SSS*

Rikke