/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmbillede bølger
Fra : ofa
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 02-08-03 09:51

Jeg har XP-2,4 GHZ-P 4- 512 2100 Ram.Grafikkort NVIDIA Geforce 2 MX/MX400.Når jeg scroller ned eller op på en side bølger skærmbilledet ,og ikke kontinuerligt,men meget ustabilt og i ryk.
Nogen gode tips?? Har opdateret driver,men kan ikke finde nogen løsning.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-08-03 10:08

Hej ofa er det skærmbilledet i din internet explorer ?

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-08-03 10:32

Enten har dukke ikke fået installeret skræmkortet korrekt og har ikke fået din AGP op at stå, eller din refresh rate er for lav.
Har Tv out or er denne aktiv
Mvh OW

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 210 point
Dato : 02-08-03 10:43

hej folks

du kan prøve at hente en af disse detonator
http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-08-03 11:13

Sommervarmen og tastatur brokker jeg gentager lige
Enten har du ikke fået installeret dine skærmkortdrivere korrekt og har dermed ikke fået din AGP op at stå, eller din refresh rate er for lav.
Har du Tv out og er denne aktiveret ?
Mvh OW
Grunden til du siger synes at være en sen overførsel fra bundkort rammen til dit skærmkort.
Hvad er din ram størrelse på skærmkortet ?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-08-03 11:37

jeg tilføjer lige
og nu da du køre win xp så er det en stor hjælp at slå nvidia driver help fra
og det gør du ved at gå i start > kør > services.msc
og den stopper du først og så derefter deaktivere du den

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-08-03 12:50

SRHansen
Skærmbilledet i internet explorer????
Old wiking
Fået AGP op at stå,refresh rate for lav????
Hurra for en masse uforståeligt volapyk,hvis jeg forstår det sprog er der vel ingen grund til at spørge
Ole

Godkendelse af svar
Fra : ofa

Dato : 02-08-03 12:52

Tak for svaret technet.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-08-03 13:03

Ja, skærmbilledet i internet explorer, hvis du var blevet angrebet af spyware eller blevet hijacket, tager det oftest en del af system resourcerne. Grafikken bliver jo ikke, uden grund, langsom fra den ene dag til den anden.

OW's indlæg var bestemt ikke volapyk! Hvis dit system virker nu efter du har installeret Detonator driveren har din tidligere driver ikke været installeret korrekt, måske fordi du glemte at afinstallere den tidligere driver først. Da du nu har skiftet driver fabrikant løser dette problem jo sig selv.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-08-03 13:23

Jeg er ikke ked af det hvis jeg lød negativ,der er jeg,intet af det der er svaret siger mig en ......pind.
Jeg går ud fra 99 % af dem der spørger herinde,gør det fordi de er mere el mindre noviser,du selv henviser til en detonator fra en alenlang liste,hvad skal jeg bruge det til,jeg kan også svare på spørgsmål med en masse henvisninger , og så lade folk om at finde ud af hvad der skal foregå.Alt i alt er de svar jeg fik noget gylle at lukke ud i æteren,at du så bliver stødt på manchetterne kan jeg nok leve med.
Fortsat god Weekend Ole

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-08-03 13:24

Jeg er ikke ked af det hvis jeg lød negativ,der er jeg,intet af det der er svaret siger mig en ......pind.
Jeg går ud fra 99 % af dem der spørger herinde,gør det fordi de er mere el mindre noviser,du selv henviser til en detonator fra en alenlang liste,hvad skal jeg bruge det til,jeg kan også svare på spørgsmål med en masse henvisninger , og så lade folk om at finde ud af hvad der skal foregå.Alt i alt er de svar jeg fik noget gylle at lukke ud i æteren,at du så bliver stødt på manchetterne kan jeg nok leve med.
Fortsat god Weekend Ole

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-08-03 13:24

Jeg er ikke ked af det hvis jeg lød negativ,der er jeg,intet af det der er svaret siger mig en ......pind.
Jeg går ud fra 99 % af dem der spørger herinde,gør det fordi de er mere el mindre noviser,du selv henviser til en detonator fra en alenlang liste,hvad skal jeg bruge det til,jeg kan også svare på spørgsmål med en masse henvisninger , og så lade folk om at finde ud af hvad der skal foregå.Alt i alt er de svar jeg fik noget gylle at lukke ud i æteren,at du så bliver stødt på manchetterne kan jeg nok leve med.
Fortsat god Weekend Ole

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-08-03 16:35

nu er det jo ikke forbudt at læse og tænke lidt selv