/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ain't no sunshine
Fra : moello
Vist : 1297 gange
200 point
Dato : 01-08-03 22:07

Gode gamle Bill Withers. ikke fordi hans version ikke er for fed, men jeg hører igen og igen fra mange at Eran DD og Eric GAdd ar lavet den supercoole version. Der er bare ingen der har den eller ved hvor den kan skaffes. Alle har åbenbart hørt den på tv, og det hjælper jo ikke mig. Jeg er ved at dø af nysgerrighed....Hjælp....

Accepteret svar
Fra : Schnoor

Modtaget 210 point
Dato : 01-08-03 23:00

Jeg tror programmet hedder "stereo". Det kørte på DR2 på et tidspunkt og konceptet var at to nordiske kunstnere mødtes og spillede deres fortolkninger af den andens sange. Er ikke sikker, men du kunne jo prøve at kontakte DR for informationer.

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 02-08-03 11:43

Yeps, Eric og Erann gjorde det godt !
Programmet hed "Stereo se/dk" - man kan jo håbe på en genudsendelse....

Kommentar
Fra : fluffydenudkogte

Dato : 21-08-03 12:06

Skal du have den fede version af det nummer, er det Ray Charles du skal have fat i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den er på Midnight Jazz :The jazz ballads collection
Den skive er fyldt med fede numre og kan erhverves for ca. en 50´er de fleste velassorterede steder

Godkendelse af svar
Fra : moello

Dato : 21-08-03 12:57

Tak for svaret Schnoor. Jeg må jo sukke efter en genudsendelse...