/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68i. Lidt skrøbelig eller hvad?
Fra : elxx
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 01-08-03 16:39

Hejsa. Jeg har lige købt en T68i, men kom hurtigt frem til at den er ret skrøbelig. Jeg kan se, at den plade som er over displayet sider lidt løst. Hvis man trykker på den kan man hurtgit se det. Spørgsmålet er nu; Er det en fejltelefon eller er den bare sådan???

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 110 point
Dato : 01-08-03 16:47

Det er en fejl, jeg har 2 af dem og der er ikke noget løst på nogen af dem....

gå ind til din forhandler og få den byttet med det samme..

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 01-08-03 16:52

jeg kan bare give den lidt superlim

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 01-08-03 17:05

Det må være en fejl, der er ikke noget løst på min t68i.

MVH

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 01-08-03 17:21

Prøv at trykke lidt på pladen over displayed. Noget andet. En gang imellem når jeg tænder ser jeg kun det sorte display. Altså før det hvide kommer. Nogle gange er det der i ca. 1-2 sek., og nogle gange er det der ca. 10-20 sek. før telefonen selv slukker.
Der er ca. 75% batteri tilbage. Kan det væøre fordi jeg ikke har noget Sim-kort i...??? eller har jeg været uheldig og få en fejlfyldt mobi.
Det med superlim vil jeg selvfølgelig aldrig gøre. Slet ikke når jeg har en garanti der skal overholdes.
PIS TELEFON

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 01-08-03 17:26

Hmmm. Jeg lød lidt dum.
Det normale: Når jeg tænder kommer et sort display. Det er der i ca. 1-2 sek. før det bliver hvidt og der står, at det mangler sim-kort.
Fejlen: Nogle enkelte gange når jeg tænder er det sorte der i ca. 10-20 sek. før telefonen selv slukker.
Desuden når man ser det sorte, er det lidt lysere nederst i hjørnet. Er det normalt. Jeg kan intet se når det hvide kommer.
Hvad skal jeg dog sige hvis de tror at jeg har tabt den. Jeg ringede til Elgigantens servicetelefon, og han var ret sikker på at jeg havde tabt den. Jeg var godt tæt på at blive mobset, for hvis der er noget jeg passer på, så er det netop dette.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-08-03 20:53

tag dit garantibevis og gå ind i en af teleservice´s afdelinger, det er alligevel dem der skal reparere den hvis det er, for de er de eneste i danmark der må.......forretningerne/afdelingerne er følgende steder..

http://www.teleservice.com/uk/dk.htm

hilsen Melander

Godkendelse af svar
Fra : elxx

Dato : 02-08-03 14:57

Tak for svaret Melander. Den er hermed ombyttet.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-08-03 15:55

håber den nye er bedre

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 02-08-03 19:33

Den er ikke løs. Nu venter jeg bare på mit Telmore simkort.., men først skal den lige unlockes.